Portal operatora komórkowego playmobile.pl wzbogacił się o nowe funkcjonalności, w tym moduły umożliwiające umieszczanie wideo na stronie WWW oraz umieszczanie filmów nagrywanych telefonem komórkowym na blogu.
Play to operator komórkowy, który postawił w komunikacji marketingowej na społeczność. Sercem serwisu są profile użytkowników i sieć połączeń między ich znajomymi. Niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej Play jest również multikanałowość, dzięki której każdy element portalu dostępny jest równocześnie w kanale WWW i mobile.
Nowe funkcjonalności zostały wprowadzone dzięki dodaniu nowych modułów do platformy Artcore budowanej przez Artegence, na której od początku oparty jest serwis www.playmobile.pl.
Użytkownicy mają od teraz możliwość umieszczania krótkich filmów wideo na stronie Playmobile za pośrednictwem komputera i telefonu komórkowego – wysyłając MMS. Na stronie WWW wideo prezentowane jest dzięki flashowemu playerowi przygotowanemu przez Artegence. Użytkownicy korzystający z wersji WAP portalu, mogą pobierać filmy umieszczone na blogach bezpośrednio na swój telefon w najpopularniejszym formacie wideo na komórki – 3gp.
Klienci sieci Play uzyskali również możliwość budowania własnej galerii zawierającej zdjęcia i filmy. W każdej chwili mogą korzystać z jej elementów by wzbogacić wpisy na swoim blogu.
Wyzwaniem przy projekcie było stworzenie wydajnej architektury serwerowej. Artegence wykorzystuje markowe komponenty oraz architekturę warstwową gwarantującą wysoką dostępność, bezpieczeństwo i skalowalność wdrażanych aplikacji.
Agencja interaktywna Artegence i multimedialny operator komórkowy Play rozpoczęły współpracę na początku 2006 roku. Artegence dostarcza operatorowi technologię Artcore pozwalającą budować społeczność użytkowników wokół serwisu WWW http://ludzie.playmobile.pl/ oraz na platformach mobilnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.