Arvato Polska podpisał umowę z Endo – producentem ubranek dziecięcych – na pełną obsługę logistyczną. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2014 roku, a teraz jej zakres został rozszerzony o integrację systemową z uwzględnieniem bezpośrednich realizacji ze składu celnego.
Początkowo projekt obejmował kompleksową obsługę sklepu internetowego tylko w ramach magazynu krajowego, w którym cały towar z importu był dostarczany w kartonach już po ocleniu ze Składu Celnego. Kolejny etap obejmował uruchomienie wszystkich dotychczasowych procesów w obszarze Składu Celnego w arvato z zachowaniem dotychczasowych wskaźników poziomu realizacji zleceń wysyłkowych.
Realizacja tego projektu wymagała bezpośredniej współpracy sześciu firm i wiązała się z integracją czterech niezależnych systemów informatycznych – WMS arvato, ERP endo, CMS endo i systemu do obsługi zgłoszeń celnych Huzar, który przekazuje dane dotyczące zgłoszeń celnych do sytemu Celina Urzędu Celnego.
Ten etap był bardzo złożony i wymagający dużej wiedzy oraz zaangażowania całego zespołu wdrożeniowego. Dzięki temu doświadczeniu udało nam się wykreować i zbudować nasze zupełnie nowe kompetencje w obszarze obsługi e-commerce, w zakresie składu celnego. Dodatkowo warto wspomnieć, że jest to pierwszy taki projekt na rynku – pierwszy o takim poziomie integracji – powiedziała Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor SG SCM w arvato Polska.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.