arvato przejmie obsługę sklepu internetowego Douglas

Firma arvato Polska, zajmująca się outsourcingiem, będzie odpowiedzialna za pełną obsługę logistyczną sklepu internetowego Douglas. Przedsiębiorstwa współpracują ze sobą w większości krajów europejskich. arvato Polska będzie odpowiedzialna również za obsługę programu lojalnościowego.

[pullquote cite=”Michał Gajkowski” type=”right”]Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych.[/pullquote] Wśród usług wykonywanych przez arvato znajdą się również usługi dodatkowe, takie jak wykonywanie zdjęć wybranych produktów na życzenie klienta, pakowanie ich w formie prezentu czy przygotowywanie kart podarunkowych z życzeniami.

W ramach usług logistycznych arvato realizuje wszystkie procesy – przyjęcie towaru, kompletację standardową oraz całościowy nadzór nad usługą kurierską oraz obsługę zwrotów.

Zrzut ekranu 2014-03-26 o 14.13.57

Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych. Dzięki temu jesteśmy blisko naszych klientów, a funkcjonowanie naszego sklepu internetowego jest zoptymalizowane, szybsze i bardziej ekonomiczne. Polski oddział arvato przejął obowiązki swojej niemieckiej spółki – siostry bardzo szybko i bezproblemowo, zachowując najwyższe standardy obsługi – twierdzi Michał Gajkowski, członek zarządu Douglas Polska. Procesy logistyczne wykonywane są w magazynie arvato w Plewiskach pod Poznaniem, który liczy w sumie 16 tys. mkw powierzchni.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top