Aryton w social media z PoProstu.Net

Opublikowano: 22 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Aryton, polska marka modowa, zleciła prowadzenie działań e-marketingowych w mediach społecznościowych agencji PoProstu.Net. Aryton w social media z PoProstu.Net 1

Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP Media będzie odpowiedzialna za aktywną obecność marki Aryton w najpopularniejszych portalach social media – Facebook oraz Pinterest. W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku marki Aryton, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzenia interakcji z fanami. Celem komunikacji z fanami na Facebooku jest zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki Aryton. Zadanie to realizowane jest m.in. poprzez pozyskanie opinii klientów na temat marki i jej produktów i następnie wykorzystywanie ich w dalszym rozwoju firmy oraz informowanie w pierwszej kolejności fanów o nowościach, aktualnych promocjach i planowanych wydarzeniach. Status fana gwarantuje klientom ponadto dostęp do wyjątkowych okazji tj. rabaty i konkursy. Na profilu regularnie będą pojawiać się dedykowane zakładki
promocyjne oraz informacyjne. W najbliższym czasie pojawi się również aplikacja konkursowa oparta o Open Graph’a.

Działania na Facebooku wspierane są aktywnością na coraz popularniejszym w Polsce, a już trzecim największym portalu społecznościom na świecie – Pinterest. Narzędzie zostanie wykorzystanie do tworzenia albumów, w których umieszczane będą materiały zdjęciowe, m.in. z sesji, backstage’ów i innych wydarzeń związanych z marką.

Facebook.pl/ArytonPolska
Pinterest.pl/ArytonPolska

Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy PoProstu.net.

Sylwester KozakAryton w social media z PoProstu.Net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.