Instalsystem.pl, portal branży budowalno-instalacyjnej, wzbogacił się o system aukcyjny. Dzięki tej inicjatywie powstało miejsce łączące interesy kupujących i sprzedających.
Pod adresem aukcje.instalsystem.pl ofertę kupna lub sprzedaży produktów z branży budowlano-instalacyjnej zamieścić może każdy, a za jej wprowadzanie nie są pobierane żadne opłaty.
Mimo, że system aukcyjny funkcjonuje zaledwie od kilku dni, już teraz wystawionych do sprzedaży jest kilkadziesiąt produktów. W przeważającej części są to produkty nowe i wysokiej jakości, dostępne w wyjątkowych cenach.
'Naszym celem stało się stworzenie szerokiego kanału umożliwiającego zarówno sklepom, hurtowniom, jak i firmom wykonawczym wymianę, a także szybkie zbycie zalegających towarów. Wiemy, że każdy dąży do jak najlepszej rotacji produktów oraz maksymalnej płynności towarów. Nikt przecież nie może pozwolić sobie na zamrożenie zainwestowanych środków pieniężnych’ – mówi Mariusz Ciupiński, specjalista ds. marketingu portalu Instalsytem.pl.
System aukcyjny Instalsystem.pl charakteryzuje się prostotą, która ułatwia wyszukiwanie produktów oraz poruszanie się użytkownika po systemie. Zapewnia to: przejrzysta forma, szybki dostęp do wybranych aukcji, intuicyjny system nawigacji oraz prezentacja na stronie głównej ostatnio dodanych i kończących się aukcji. Znaczącym atutem systemu jest brak opłat za wprowadzenie oferty oraz zerowa prowizja za sprzedany towar. 'Decyzję o wprowadzeniu aukcji na portal Instalsystem.pl podjęliśmy w oparciu o przeprowadzone konsultacje zarówno ze sklepami instalacyjnymi, jak i firmami wykonawczymi. Wszyscy wyrazili swą aprobatę dla naszego projektu, a także aktywnie wspierali nas podczas testowania panelu użytkowania’ – dodaje Mariusz Ciupiński, specjalista ds. marketingu portalu Instalsytem.pl.
Uruchomienie systemu aukcyjnego wspierają działania promocyjne, przebiegające pod hasłem: 'My dajemy okazje, Ty z nich korzystaj!’. Obejmują one e-mailing do firm z branży budowlano-instalacyjnej oraz reklamę banerową na ogólnopolskim serwisie informacyjnym.
System aukcyjny oraz kreacje do działań promocyjnych są dziełem agencji interaktywnej AMP Media. To kolejne zadanie zlecone agencji przez właściciela portalu Instalsystem.pl. Współpraca pomiędzy firmami trwa od lat i jej pierwszym znaczącym efektem było stworzenie w pełni funkcjonalnej platformy, otwartej na klienta i skupiającej wszystkich zainteresowanych branżą budowlano-instalacyjną. 'Uczestniczenie w tworzeniu portalu Instalsystem.pl, łączącego w sobie fachowe informacje, profesjonalne doradztwo i możliwość zawierania korzystnych transakcji handlowych, pozwoliło wykorzystać potencjał i możliwości naszej Agencji. W opracowanie optymalnej struktury portalu zaangażowaliśmy nasze siły i pasję. W efekcie udało nam się stworzyć portal Instalsystem.pl, który łączy w sobie wszystkie nurty rozwijającej się branży’ – mówi Nina Ormańczyk z AMP Media.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.