Od roku internauci mogą starać się o tańszy kredyt na aukcjach internetowych. 1,5 miliarda zł na e-aukcjach, 4 banki biorące udział w licytacjach – bilans po pierwszym roku funkcjonowania serwisu AukcjeKredytowe.pl świadczy, że nowy sposób na kredyty przyjął się na polskim rynku.
Serwis jest nowym sposobem umożliwiającym kontakt klientów z bankami, w którym to instytucje finansowe walczą o pożyczkobiorcę. W pierwszym roku funkcjonowania platformy 10 tysięcy użytkowników szukało na e-aukcjach kredytów mieszkaniowych o wartości 1,5 mld zł. Internauci mogli obniżyć w ten sposób koszty pożyczek o około 20% (przy 300 tys. kredytu mieszkaniowego na 30 lat to kwota rzędu kilkunastu tysięcy). Dotychczas zostało zamkniętych ponad 400 aukcji. Wkrótce serwis umożliwi otwieranie aukcji dla nowych produktów finansowych: kredytów gotówkowych, kart kredytowych oraz kont osobistych.
3-6-3 – tak klienci banków na zachodzie określają generalną zasadę bankowców: weź pieniądze w depozyt na 3%, pożycz na 6% i bądź na polu golfowym o 3.00. W Polsce te proporcje są jeszcze mniej korzystne dla klientów. – Mamy nadzieję, że takie projekty jak AukcjeKredytowe.pl zmienią reguły rynku finansowego w Polsce. Pierwszy rok działalności serwisu pokazał, że nie tylko kredytobiorcy, ale także banki otwierają się na takie zmiany – mówi Rafał Skarżyński, dyrektor zarządzający serwisu AukcjeKredytowe.pl.
W pierwszym roku funkcjonowania serwisu do aukcji przystąpiły cztery – otwarte na nowatorskie rozwiązania instytucje: Bank Millenium, Deutsche Bank, Bank BPH i Dom Bank (oddział hipoteczny Getin Banku)
– Chcielibyśmy, aby aukcje kredytowe stały się nową jakością w bankowości, stwarzając klientowi możliwość rozmowy z bankiem na temat jego oferty – mówi Justyna Baranowska-Owczarek Menadżer ds. Sprzedaży przez Internet w banku Dom. Wierzymy, że dzięki przygotowanej przez nas specjalnej ofercie aukcyjnej jesteśmy przygotowani na takie negocjacje z klientami – dodaje.
W najbliższych tygodniach, kolejne dwa banki zakończą etap dostosowywania do procedur aukcyjnych i wkrótce przystąpią do licytowania ofert użytkowników serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.