Od roku internauci mogą starać się o tańszy kredyt na aukcjach internetowych. 1,5 miliarda zł na e-aukcjach, 4 banki biorące udział w licytacjach – bilans po pierwszym roku funkcjonowania serwisu AukcjeKredytowe.pl świadczy, że nowy sposób na kredyty przyjął się na polskim rynku.
Serwis jest nowym sposobem umożliwiającym kontakt klientów z bankami, w którym to instytucje finansowe walczą o pożyczkobiorcę. W pierwszym roku funkcjonowania platformy 10 tysięcy użytkowników szukało na e-aukcjach kredytów mieszkaniowych o wartości 1,5 mld zł. Internauci mogli obniżyć w ten sposób koszty pożyczek o około 20% (przy 300 tys. kredytu mieszkaniowego na 30 lat to kwota rzędu kilkunastu tysięcy). Dotychczas zostało zamkniętych ponad 400 aukcji. Wkrótce serwis umożliwi otwieranie aukcji dla nowych produktów finansowych: kredytów gotówkowych, kart kredytowych oraz kont osobistych.
3-6-3 – tak klienci banków na zachodzie określają generalną zasadę bankowców: weź pieniądze w depozyt na 3%, pożycz na 6% i bądź na polu golfowym o 3.00. W Polsce te proporcje są jeszcze mniej korzystne dla klientów. – Mamy nadzieję, że takie projekty jak AukcjeKredytowe.pl zmienią reguły rynku finansowego w Polsce. Pierwszy rok działalności serwisu pokazał, że nie tylko kredytobiorcy, ale także banki otwierają się na takie zmiany – mówi Rafał Skarżyński, dyrektor zarządzający serwisu AukcjeKredytowe.pl.
W pierwszym roku funkcjonowania serwisu do aukcji przystąpiły cztery – otwarte na nowatorskie rozwiązania instytucje: Bank Millenium, Deutsche Bank, Bank BPH i Dom Bank (oddział hipoteczny Getin Banku)
– Chcielibyśmy, aby aukcje kredytowe stały się nową jakością w bankowości, stwarzając klientowi możliwość rozmowy z bankiem na temat jego oferty – mówi Justyna Baranowska-Owczarek Menadżer ds. Sprzedaży przez Internet w banku Dom. Wierzymy, że dzięki przygotowanej przez nas specjalnej ofercie aukcyjnej jesteśmy przygotowani na takie negocjacje z klientami – dodaje.
W najbliższych tygodniach, kolejne dwa banki zakończą etap dostosowywania do procedur aukcyjnych i wkrótce przystąpią do licytowania ofert użytkowników serwisu.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.