W dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.
Dni Otwartego Internetu kierowane sa przede wszystkim do pracowników firm, które zainteresowane są skuteczną obecnością w Internecie. W ramach akcji edukacyjnej eksperci agencji odpowiedzą na pytania z zakresu marketingu interaktywnego i możliwości tworzenia efektywnego wizerunku firm w Internecie. Marketerzy i managerowie odpowiedzialni za strony internetowe firm, marek, produktów i projektów mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa za pośrednictwem strony: www.autentika.pl/pl/dni-otwartego-internetu.
– Rozwój marketingu online w ostatnich latach przyspieszył w sposób, który niejednego marketera może przyprawić o zawrót głowy. Na co dzień widzimy, że osobom odpowiedzialnym za strony WWW bardzo trudno dotrzymać kroku współczesnym trendom, nowym możliwościom promocji. Często nie wiedzą, że cele, jakie chcą osiągnąć, można zrealizować szybciej i taniej korzystając z najnowszych technologii, narzędzi i kanałów dystrybucji. Dynamiczna ewolucja zmusza do ciągłego kształcenia się w zakresie Internetu. Dlatego agencja Autentika, poprzez Dni Otwartego Internetu, pragnie zbudować miejsce, w którym każdy, bez względu na wielkość firmy w jakiej pracuje, znajdzie wsparcie i rzetelną wiedzę – wyjaśnia cele akcji Michał Samojlik, dyrektor kreatywny Autentiki. – Mamy nadzieję na duże zainteresowanie osób odpowiedzialnych za budowanie e-brandingu firm. W przyszłości chcielibyśmy cyklicznie ponawiać akcję.
Wśród tematów objętych inicjatywą Auntentiki znajdą się także: kreacja, grafika, identyfikacja, dostępność, oprogramowanie, reklama i promocja, SEO i SEM.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.