Tygodnik Auto Świat ogłasza wyniki czwartej edycji Narodowego Auto Testu – kompleksowego badania opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Wyniki testu pokazują stan polskiej motoryzacji, preferencje i oczekiwania kierowców wobec swoich samochodów. Poniedziałkowy numer Auto Świata, zawierający wyniki Narodowego Auto Testu, ukaże się w cenie 2,70 zł.
Badanie przeprowadzono poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej Auto Świata. Kierowca miał możliwość wskazania zalet i wad swojego samochodu, poziomu obsługi dilera, jakości pracy warsztatu naprawczego. Oceniano też usługi firm ubezpieczeniowych. W tym roku ankiety wypełniło prawie 18 tysięcy kierowców, czytelników i sympatyków tygodnika.
Na podstawie wypełnionych ankiet redakcja stworzyła TOP 50 najlepiej ocenianych samochodów. Zwycięzcą Narodowego Auto Testu zostało Audi A6 z lat 1997-2005, które czytelnicy ocenili najwyżej spośród tych aut, które znalazły się w zestawieniu.
Zwycięzcami w poszczególnych segmentach zostali:
– w kategorii A (auta najmniejsze) – Fiat Panda
– w segmencie B (auta małe) – Fiat Grande Punto
– w segmencie C (kompakty) – Kia Cee’d
– w kategorii D (klasa średnia) – Audi A6 (1997-2005).
Dodatkowo redakcja opracowała pięć rankingów TOP 20 samochodów najlepszych pod względem niezawodności, kosztów eksploatacji, silnika, układu jezdnego oraz wnętrza.
„Narodowy Auto Test, organizowany przez nas już po raz czwarty, nadal budzi duże zainteresowanie kierowców W tym roku częściej niż w latach poprzednich oceniane były samochody w wieku poniżej 10 lat. To może oznaczać, że w Polsce jeździmy coraz młodszymi i lepszymi autami” – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny Auto Świata.
Poniedziałkowy numer Auto Świata, zawierający wyniki Narodowego Auto Testu, ukaże się w cenie 2,70 zł. Wydanie zostanie powiększone o dodatkowe 16 stron i wsparte kampanią reklamową w stacjach radiowych (m.in. Zetka, RMF, Eska. Antyradio, Program 3). Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za przygotowanie kreacji agencja FadeOut.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.