Axel Springer Polska rozszerza ofertę e-wydań
Axel Springer Polska od poniedziałku 9 listopada rozszerza formułę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji elektronicznej poprzez e-kiosk.pl.
Axel Springer Polska od poniedziałku 9 listopada rozszerza formułę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji elektronicznej poprzez e-kiosk.pl.
Od 15 września biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty pakiety reklamowe łączące gazety codzienne i magazyny. Wydawca proponuje klientom PressPower News, Press Power Men i Giga PressPower, które intensyfikują zasięg i obniżają koszty kampanii.
Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny „Przenieś Biznes” oparty o cztery tytuły prasowe FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały dedykowany serwis internetowy www.przeniesbiznes.pl.
W poniedziałek 25 maja ukaże się na rynku nowe wydanie z serii Auto Świat Extra. Na stu stronach numeru zatytułowanego „Sports Cars” zaprezentowane będą wyłącznie samochody sportowe.
27 kwietnia na łamach tygodnika „Auto Świat” oraz serwisów internetowych AutoSwiat.pl , CoKupic.pl i OtoMoto.pl rusza akcja „CoKupić.pl? – Wasze Auto Testy”. Dziesięciu czytelników magazynu i użytkowników serwisów co miesiąc testować będzie wybrane przez organizatorów samochody. Akcja prowadzona jest w ramach współpracy strategicznej wydawnictwa Axel Springer Polska i firmy QXL Poland.
Na rynku ukazało się wydanie specjalne Auto Świat Extra poświęcone Formule 1. Na 60 stronach opisane są zespoły i kierowcy, którzy wystartują w sezonie 2009, a także samochody, tory wyścigowe i kulisy najważniejszych wyścigów z cyklu Grand Prix.
Tygodnik Auto Świat ogłasza wyniki czwartej edycji Narodowego Auto Testu – kompleksowego badania opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Wyniki testu pokazują stan polskiej motoryzacji, preferencje i oczekiwania kierowców wobec swoich samochodów.