Od 1 października br. AUTOCOM zmienia markę na ASTER oraz wprowadza, nowatorskie na rynku krakowskim, usługi telewizji cyfrowej w kablu oraz telefonii cyfrowej. Zmiany te są konsekwencją procesu synergii spółek należących do GRUPY ASTER oraz dynamicznego rozwoju usług telekomunikacyjnych.
NOWA MARKA ASTER KRAKÓW
Od 2003 roku AUTOCOM w Krakowie należy do GRUPY ASTER, której właścicielem jest amerykański fundusz inwestycyjny Hicks Muse Tate & Furst Limited, mający duże międzynarodowe doświadczenie na rynku usług telekomunikacyjnych. W związku z dynamicznym rozwojem spółek należących do GRUPY, rozpoczęto proces synergii i podjęto decyzję o unifikacji marki.
Od 1 października br. AUTOCOM będzie funkcjonował pod marką ASTER. Zmiana ta wiąże się nie tylko z wprowadzeniem nowego logotypu, identyfikacji wizualnej oraz hasła, W kontakcie ze światem. ASTER, ale także z repozycjonowaniem marki z operatora kablowego na dostawcę nowoczesnych usług telekomunikacyjnych jak cyfrowa telewizja w kablu, szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz telefonia cyfrowa.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Firmy przez TNS OBOP wynika, że mieszkańcy Krakowa pozytywnie postrzegają zmianę marki z AUTOCOM na ASTER. Obecni i potencjalni abonenci uważają, że nowy logotyp przyciąga uwagę, jest nowoczesny, dynamiczny, pomysłowy i czytelny. Pasuje do firmy działającej w sposób profesjonalny, budzącej zaufanie a zarazem wyróżniającej się. Przemawia głównie za pomocą kolorystyki i symboliki, co powoduje, że jest oryginalny.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.