Na rynku pojawiła się AutoMapa 4. Do zmian zaliczyć można nowe menu, nową bazę POI oraz szybsze działanie.
Dzięki nowemu, bardziej intuicyjnemu menu, nawigacja z AutoMapą 4.0 stała się prostsza. Jednocześnie pojawiło się wiele nowych opcji, pozwalających lepiej dostosować AutoMapę do potrzeb użytkownika. Nowa baza to aż 140 tys. punktów POI (Punktów Użyteczności Publicznej). Dzięki zapamiętywaniu ostatnio wybranych miejsc na mapie, korzystanie z programu stało się znacznie szybsze. Nowe algorytmy szybciej wyznaczają trasę i dokonują rekalkulacji w drodze. Pojawił się też widok 3D, który ułatwia śledzenie trasy naśladując naturalną perspektywę.
AutoMapa współpracuje teraz z jeszcze szerszą gamą komputerów mobilnych i odbiorników GPS. Dzięki niezależnym ustawieniom potrafi się dopasować do funkcjonowania innych aplikacji, takich jak telefon, czy odtwarzacz multimedialny.
„Mimo tak silnej rozbudowy funkcjonalnej AutoMapa w wersji 4 działa znacznie szybciej i wymaga przy tym mniej pamięci niż poprzednie wersje. I to pomimo rozszerzenia nawigacji z Polski na całą Europę.” – twierdzi Witold Fedorowicz, prezes firmy Geosystems Polska. – „Ekipie programistów firmy Aqurat, z którą wspólnie tworzymy AutoMapę, prace nad wersją 4 zajęły ponad dwa i pół roku ale efekt jest wart czekania.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.