W poniedziałek, 7 września Axel Springer Polska startuje z nowym serwisem motoryzacyjnym. Autoporadnik.pl to witryna poradnicza redagowana przez internautów i ekspertów. Serwis funkcjonuje w oparciu o zasadę „szybkie pytanie – szybka odpowiedź”.
Serwis skierowany jest do osób, które poszukują odpowiedzi na pytania związane z motoryzacją oraz do użytkowników, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i pomóc pytającym. Na stronach autoporadnika internauci mogą zadawać pytania, odpowiadać na nie, a także oceniać publikowane wypowiedzi. Jeśli odpowiedzi użytkownika będą dla innych szczególnie pomocne, osoba ta otrzyma status eksperta z uprawnieniami do edytowania i moderowania publikowanych w serwisie wypowiedzi.
Pytania i odpowiedzi zgrupowane są w prawie trzydziestu kategoriach tematycznych. Nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu czuwa dział techniczny, a także redakcja miesięcznika Auto Świat Poradnik i eksperci stale współpracujący z magazynem. Na pytania szczególnie interesujące redakcja samodzielnie udzieli wyczerpującej wypowiedzi. Ponadto serwis planuje nawiązanie współpracy ze specjalistami z firm motoryzacyjnych, którzy automatycznie otrzymają status eksperta i możliwość promocji swojej firmy w rozbudowanym profilu. Przez ostatni miesiąc serwis testowany był w wersji beta.
Częścią serwisu jest również cykl komiksów o przygodach MotoMariana, który został twarzą startującej od poniedziałku kampanii reklamowej. Kampania obejmie drukowane tytuły Axel Springer Polska oraz serwisy internetowe wydawcy i Onet.pl.
Autoporadnik.pl uzupełni ofertę serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska, która obecnie obejmuje autoswiat.pl oraz przejęty w sierpniu serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.