W poniedziałek, 7 września Axel Springer Polska startuje z nowym serwisem motoryzacyjnym. Autoporadnik.pl to witryna poradnicza redagowana przez internautów i ekspertów. Serwis funkcjonuje w oparciu o zasadę „szybkie pytanie – szybka odpowiedź”.
Serwis skierowany jest do osób, które poszukują odpowiedzi na pytania związane z motoryzacją oraz do użytkowników, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i pomóc pytającym. Na stronach autoporadnika internauci mogą zadawać pytania, odpowiadać na nie, a także oceniać publikowane wypowiedzi. Jeśli odpowiedzi użytkownika będą dla innych szczególnie pomocne, osoba ta otrzyma status eksperta z uprawnieniami do edytowania i moderowania publikowanych w serwisie wypowiedzi.
Pytania i odpowiedzi zgrupowane są w prawie trzydziestu kategoriach tematycznych. Nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu czuwa dział techniczny, a także redakcja miesięcznika Auto Świat Poradnik i eksperci stale współpracujący z magazynem. Na pytania szczególnie interesujące redakcja samodzielnie udzieli wyczerpującej wypowiedzi. Ponadto serwis planuje nawiązanie współpracy ze specjalistami z firm motoryzacyjnych, którzy automatycznie otrzymają status eksperta i możliwość promocji swojej firmy w rozbudowanym profilu. Przez ostatni miesiąc serwis testowany był w wersji beta.
Częścią serwisu jest również cykl komiksów o przygodach MotoMariana, który został twarzą startującej od poniedziałku kampanii reklamowej. Kampania obejmie drukowane tytuły Axel Springer Polska oraz serwisy internetowe wydawcy i Onet.pl.
Autoporadnik.pl uzupełni ofertę serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska, która obecnie obejmuje autoswiat.pl oraz przejęty w sierpniu serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.