TP Internet podjęła decyzję o wykorzystaniu rozwiązania Sybase w systemie autoryzacji dostępu do Internetu użytkowników Telekomunikacji Polskiej. Centrum Autoryzacji stanowi najważniejsze miejsce uwierzytelniania klientów klorzystających z dostępu komutowanego oraz Neostardy Plus. System korzysta z technologii Sybase Adaptive Server i Sybase Replication Server.
W 2001 r. Telekomunikacja Polska rozpoczęła przygotowania do realizacji projektu autoryzacji użytkowników korzystających z dostępu do Internetu. Do tej pory korzystali oni z uniwersalnego hasła „ppp” „ppp”. Autoryzacja, czyli unikalny login
i hasło sieciowe dla internauty, daje możliwość tworzenia oferty dopasowanej do potrzeb poszczególnych klientów. Jednocześnie pozwala wprowadzać coraz bardziej zaawansowane usługi do oferty TP np. pojedyncze uwierzytelnianie. Autoryzacja umożliwia również rozliczanie konkretnego użytkownika („nie linii telefonicznej”)
i pobierania opłat za rzeczywisty czas spędzony w sieci od momentu poprawnego zalogowania się.
Odpowiedzią na wymagania Telekomunikacji Polskiej było stworzenie przez TP Internet systemu nazwanego Centrum Autoryzacji. Jest ono obecnie najważniejszym miejscem, w którym odbywa się uwierzytelnienie klientów korzystających z dostępu komutowanego oraz Neostardy Plus.
Decyzja o zastosowaniu rozwiązań Sybase wynikała z ich wysokiej stabilności. Dzięki wdrożeniu technologii Sybase w Centrum Autoryzacji, zdecydowanie poprawiła się jakość oraz wydajność świadczonych przez TP usług dostępowych.
W Centrum Autoryzacji z grupy produktów Sybase zastosowano Adaptive Server Enterprise w wersji 11.9.2 oraz Replication Server w wersji 11.5.1. Spośród najistotniejszych dla Centrum Autoryzacji cech i funkcjonalności produktów Sybase należy wymienić przede wszystkim niezawodność, bardzo dobrą współpracę z platformą sprzętową i systemową SUN, zaawansowane sposoby replikacji, włączając w to metodę „warm standby” oraz dostęp do baz danych przy pomocy technologii JDBC.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.