Pojawił się nowy sklep internetowy www.autostory.pl. Zaprojektowaniem i wdrożeniem sklepu oraz prowadzeniem działań e-marketingowych zajęła się agencja AMP Media.
Dzięki rozbudowanej funkcjonalności, powstało interesujące miejsce do robienia zakupów dla wszystkich posiadaczy samochodów. W ofercie znaleźć można m.in. bagażniki, anteny, wycieraczki, dywaniki samochodowe, pokrowce na fotele, akcesoria wewnętrzne i zewnętrzne, akcesoria zimowe oraz środki czystości do pielęgnacji samochodu. Oprócz podstawowych kategorii produktowych, zaproponowano też klientom różnego rodzaju promocje, nowości, produkty polecane czy Top 10 najpopularniejszych produktów.
Sklep stawia przede wszystkim na zaufanie swoich klientów- stąd na stronie głównej wskazano na jego zalety związane z dostawą, płatnościami i bezpieczeństwem. W prosty sposób można również skontaktować się ze sprzedawcami sklepu.
Ciekawym pomysłem właściciela sklepu jest wprowadzenie opcji wyboru bagażnika dla swojego samochodu. Dzięki szczegółowej wyszukiwarce (na podstawie modelu, marki, typu czy roczniku ) można ustalić elementy pasujące do wybranego samochodu. To wszystko sprawia, że klient ma pewność (bez uzgadniania ze sprzedawcą) co do trafności swojego wyboru.
– Od pierwszych dni działania www.autostory.pl odwiedza wielu internautów. Mogą oni liczyć na fachową obsługę i rzetelne informacje ze strony sprzedawców. Staramy się aby nasz sklep umożliwił klientom łatwy i szybki dostęp do potrzebnych akcesoriów samochodowych. Stąd właśnie postawiliśmy na wygodę i funkcjonalność użytkowania sklepu podczas składania zamówień oraz zapewniliśmy wielopłaszczyznowy kontakt ze sprzedawcą- mówi Sebastian Kufieta właściciel Autostory.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.