Agencja GoldenSubmarine, w wyniku wygranego przetargu zorganizowanego przez firmę Avon, zajmie się stworzeniem internetowej platformy Avon Fashion dla około 20 krajów Europy Wschodniej i Środkowej.
Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji kreatywnej i przygotowanie serwisu internetowego poświęconego portfolio Avon FASHION (biżuteria i akcesoria). Działania promocyjne obejmą około 20 rynków Europy Wschodniej i Środkowej, włączając Polskę, Rosję, Ukrainę i Rumunię.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją GoldenSubmarine, gdyż ujęła nas zaproponowana koncepcja kreatywna i graficzna platformy Avon Fashion. Dodatkowo, bogate doświadczenie, duże zaplecze kompetencyjne agencji oraz przedstawiony system CMS, który umożliwiać będzie sprawne i intuicyjne zarządzanie lokalnymi serwisami przez naszych Koordynatorów w krajach Europy Wschodniej i Środkowej, ułatwiły wybór oferty – powiedziała Joanna Wiewiórowska, CEE Fashion and Home Category Manager w Avon Cosmetics Polska.
Nowy serwis internetowy i dodatkowe działania promocyjne mają na celu zwiększenie zainteresowania dotychczasowych klientek Avon w wieku od 15 do 30 lat produktami FASHION, oraz pozyskanie nowych klientek poprzez zainteresowanie marką i kreowanie jej wizerunku w kierunku Fashion & Beauty. Planowany termin uruchomienia platformy Fashion we wszystkich wersjach językowych to 30 września br.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.