Agencja GoldenSubmarine, w wyniku wygranego przetargu zorganizowanego przez firmę Avon, zajmie się stworzeniem internetowej platformy Avon Fashion dla około 20 krajów Europy Wschodniej i Środkowej.
Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji kreatywnej i przygotowanie serwisu internetowego poświęconego portfolio Avon FASHION (biżuteria i akcesoria). Działania promocyjne obejmą około 20 rynków Europy Wschodniej i Środkowej, włączając Polskę, Rosję, Ukrainę i Rumunię.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją GoldenSubmarine, gdyż ujęła nas zaproponowana koncepcja kreatywna i graficzna platformy Avon Fashion. Dodatkowo, bogate doświadczenie, duże zaplecze kompetencyjne agencji oraz przedstawiony system CMS, który umożliwiać będzie sprawne i intuicyjne zarządzanie lokalnymi serwisami przez naszych Koordynatorów w krajach Europy Wschodniej i Środkowej, ułatwiły wybór oferty – powiedziała Joanna Wiewiórowska, CEE Fashion and Home Category Manager w Avon Cosmetics Polska.
Nowy serwis internetowy i dodatkowe działania promocyjne mają na celu zwiększenie zainteresowania dotychczasowych klientek Avon w wieku od 15 do 30 lat produktami FASHION, oraz pozyskanie nowych klientek poprzez zainteresowanie marką i kreowanie jej wizerunku w kierunku Fashion & Beauty. Planowany termin uruchomienia platformy Fashion we wszystkich wersjach językowych to 30 września br.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.