Netsprint wprowadza zmiany organizacyjne w zespołach odpowiedzialnych za Adkontekst oraz Adfocus. Zmiany mają na celu wzmocnienie sprzedaży oraz rozwój produktów dla eCommerce.
Tomasz Brzeziński, do tej pory główny analityk danych (Senior Data Scientist), awansował na stanowisko Business Development Directora i będzie odpowiadać za obszar performance marketingu, głównie Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Science.
Mariusz Jabłoński, dotychczasowy dyrektor rozwój biznesu, odpowiedzialny za rozwój platformy RTB Adfocus, obejmuje stanowisko eCommerce Sales Directora. Do jego obowiązków będzie należeć realizacja budżetu od strony sprzedażowej.
Tomasz Brzeziński (w Netsprint od 2015 r.) wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył kierunek Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest też certyfikowanym trenerem biznesu oraz fanem strategicznych gier planszowych.
Mariusz Jabłoński od ponad 15 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Przed dołączeniem do Netsprint w 2015 roku, pracował w Alfa Projekt Sp. z o.o., zajmując się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy Uczelni Łazarskiego.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.