Netsprint wprowadza zmiany organizacyjne w zespołach odpowiedzialnych za Adkontekst oraz Adfocus. Zmiany mają na celu wzmocnienie sprzedaży oraz rozwój produktów dla eCommerce.
Tomasz Brzeziński, do tej pory główny analityk danych (Senior Data Scientist), awansował na stanowisko Business Development Directora i będzie odpowiadać za obszar performance marketingu, głównie Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Science.
Mariusz Jabłoński, dotychczasowy dyrektor rozwój biznesu, odpowiedzialny za rozwój platformy RTB Adfocus, obejmuje stanowisko eCommerce Sales Directora. Do jego obowiązków będzie należeć realizacja budżetu od strony sprzedażowej.
Tomasz Brzeziński (w Netsprint od 2015 r.) wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył kierunek Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest też certyfikowanym trenerem biznesu oraz fanem strategicznych gier planszowych.
Mariusz Jabłoński od ponad 15 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Przed dołączeniem do Netsprint w 2015 roku, pracował w Alfa Projekt Sp. z o.o., zajmując się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy Uczelni Łazarskiego.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.