Awanse w zespole eCommerce w Netsprint

Netsprint wprowadza zmiany organizacyjne w zespołach odpowiedzialnych za Adkontekst oraz Adfocus. Zmiany mają na celu wzmocnienie sprzedaży oraz rozwój produktów dla eCommerce.

ObrazTomasz Brzeziński, do tej pory główny analityk danych (Senior Data Scientist), awansował na stanowisko Business Development Directora i będzie odpowiadać za obszar performance marketingu, głównie Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Science.

Mariusz Jabłoński, dotychczasowy dyrektor rozwój biznesu, odpowiedzialny za rozwój platformy RTB Adfocus, obejmuje stanowisko eCommerce Sales Directora. Do jego obowiązków będzie należeć realizacja budżetu od strony sprzedażowej.

Tomasz Brzeziński (w Netsprint od 2015 r.) wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył kierunek Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest też certyfikowanym trenerem biznesu oraz fanem strategicznych gier planszowych.

Awanse w zespole eCommerce w Netsprint 1Mariusz Jabłoński od ponad 15 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Przed dołączeniem do Netsprint w 2015 roku, pracował w Alfa Projekt Sp. z o.o., zajmując się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy Uczelni Łazarskiego.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top