Od wczesnych godzin porannych na wschodniej ścianie Pałacu Kultury i Nauki rozpoczęły się prace montażowe zespołu alpinistów. W dolnej części olbrzymiego billboardu wkrótce pojawi się 'portaledge' wykorzystywany przy wspinaczce wysokogórskiej, na szczególnie trudnych i pionowych ścianach.
Komunikat bijący z billboardu jest bardzo jasny: AKCJA NA WYSOKIM POZIOMIE.
Akcja na najwyższym poziomie została zainaugurowana podczas czwartkowego Adrenalina Party. Kulminacyjnym punktem urodzinowej nocy telewizji AXN był SKOK ADRENALINY. Było to jednocześnie mocne uderzenie, którym rozpoczęła się adrenalinowa akcja na ścianie. Prosto z Lucid Club, alpiniści udali się w stronę Pałacu Kultury i Nauki, niestety warunki pogodowe, bardzo silny wiatr, szczególnie odczuwalny w tym miejscu, opóźnił instalację konstrukcji do rana.
Partnerami medialnymi projektu stworzonego przez telewizję akcji AXN są Radiostacja i portal internetowy Interia.pl. Codziennie Warszawiacy mogą oglądać poczynania alpinistów, w Radiostacji pojawią się relacje na żywo, zaś w portalu Interia.pl internauci będą mogli podglądać zdjęcia robione bezpośrednio na ścianie. Sponsorem sportowych ubrań, które umożliwią tę niezwykłą próbę jest firma PM SPORT, wyłączny dystrybutor marki QUIKSILVER na polskim rynku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.