AXXESSIT – nowa firma na rynku telekomunikacyjnym w Polsce

Opublikowano: 11 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Na polskim rynku pojawiła się norweska firma telekomunikacyjna AXXESSIT. Swoją ekspansję w naszym kraju rozpoczyna od wprowadzenia uniwersalnych produktów, zapewniających szerokopasmowy dostęp do cyfrowych sieci telekomunikacyjnych. Produkty firmy oferują dużą wydajność przy zachowaniu niewielkich kosztów.

AXXESSIT działa już na rynkach niemal wszystkich kontynentów, współpracując z firmami i operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami sieci kablowych oraz z wieloma przedsiębiorstwami zarządzającymi sieciami cyfrowymi różnej wielkości. Jak zapewnia Andrzej Olszewski – odpowiedzialny za rynki Europy Centralnej i Wschodniej: „Polska jest dla AXXESSIT bardzo obiecującym i atrakcyjnym rynkiem. Wielu polskich operatorów dysponuje nowoczesnymi sieciami SDH, których możliwości nie do końca są wykorzystane. Rozwiązania AXXESSIT stanowią odpowiedź na potrzeby operatorów, chcących rozszerzyć swoją ofertę. Są wyjątkowo efektywne przy jednoczesnym zachowaniu niewielkich kosztów”.

W naszym kraju firma chce oferować przede wszystkim usługi oparte na zintegrowanym przesyłaniu danych, dźwięku i obrazu.
Najnowszym urządzeniem oferowanym przez AXXESSIT w Polsce jest AXXEDGE, które ma szerokie zastosowanie przy przesyłaniu danych i co najważniejsze, może współpracować z urządzeniami wszystkich producentów sprzętu telekomunikacyjnego.

Zaletą produktów firmy jest niezwykła elastyczność i nieograniczona możliwość rozszerzania ich konfiguracji. Oznacza to, że nawet najmniejsze początkowo instalacje mogą stawać się bardzo zaawansowanymi sieciami cyfrowymi typu FSAN (Full Services Access Network), rozwijając się następnie stopniowo wraz z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa (pay as you grow).

http://www.axxessit.no

Sylwester KozakAXXESSIT – nowa firma na rynku telekomunikacyjnym w Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.