Ernst & Young Academy of Business od kilku dni korzysta z rozwiązania badawczego firmy Gemius SA – badania gemiusTraffic. Celem badania jest kompleksowa analiza ruchu na witrynie Ernst & Young Academy of Business oraz optymalizacja treści i nawigacji na stronie zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających ją internautów.
Ernst & Young Academy of Business, od wielu lat prowadzi szkolenia dla firm prywatnych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych, a także osób indywidualnych.
'Witryna firmy to jeden z najistotniejszych globalnych kanałów komunikacji firmy z obecnymi i potencjalnymi Klientami. Niezbędne jest zatem stałe dopasowywanie architektury informacji na witrynie do zmieniających się potrzeb osób poszukujących informacji o naszych szkoleniach’ – tłumaczy Agnieszka Kalbarczyk, Ernst & Young Academy of Business.
'Na podstawie wyników badania gemiusTraffic podejmować będziemy dalsze decyzje dotyczące reorganizacji strony. Doświadczenie pokazuje, że efektywne i długotrwałe zwiększenie funkcjonalności witryny możliwe jest jedynie w oparciu o wyniki profesjonalnych badań, a nie intuicję czy też poprzez powielanie rozwiązań naszej firmy z innych krajów, gdzie postawy i potrzeby internautów są zupełnie inne.’
W procesie badawczym gemiusTraffic analizowane są poszczególne wizyty internautów na stronie, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m.in. informacje: które podstrony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci. Badanie gemiusTraffic pozwala ponadto oceniać wpływ działań promocyjno-reklamowych prowadzonych on-line na popularność witryny lub jej poszczególnych sekcji.
'Wiedza o zachowaniach i aktywności internautów jest niezastąpiona przy projektowaniu skutecznych rozwiązań na witrynach korporacyjnych. Serwis powinien zawierać ciekawe dla odwiedzającego treści, spełniać oczekiwania estetyczne, ale także pozwalać na wyszukanie informacji w możliwie najkrótszym czasie’ – mówi Rafał Karczewski, Konsultant ds. Badań, Gemius SA. 'Internauci cenią przede wszystkim wygodę, intuicyjność i szybkość zdobywania informacji. Warto podkreślić, że jeżeli pierwszy kontakt z daną witryną jest pozytywny, użytkownik chętnie odwiedzi ją ponownie.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.