Rafał Karczewski

Internetowe porównywarki cen rosną w siłę

Zainteresowanie zakupami przez internet wzrasta z roku na rok, co korzystnie wpływa na popularność internetowych porównywarek cen. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu 2007 roku niespełna co piąty polski użytkownik sieci (19,31 proc.) odwiedził przynajmniej jeden z serwisów porównujących ceny produktów dostępnych w e-sklepach. Porównywarki cen, choć są rozwiązaniem stosunkowo młodym, na stałe …

Internetowe porównywarki cen rosną w siłę więcej »

Badanie gemiusTraffic dla Ernst & Young

Ernst & Young Academy of Business od kilku dni korzysta z rozwiązania badawczego firmy Gemius SA – badania gemiusTraffic. Celem badania jest kompleksowa analiza ruchu na witrynie Ernst & Young Academy of Business oraz optymalizacja treści i nawigacji na stronie zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających ją internautów. Ernst & Young Academy of Business, od wielu lat prowadzi szkolenia …

Badanie gemiusTraffic dla Ernst & Young więcej »

Przewiń do góry