Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła strategiczną, długofalową współpracę z Bakoma SA, producentem jogurtów i innych przetworów mlecznych. Współpraca będzie obejmować stworzenie serwisu korporacyjnego, a następnie stron produktowych dla najważniejszych marek w portfolio spółki.
W dwuetapowym przetargu, który trwał ostatnie kilka miesięcy, startowały najbardziej liczące się agencje interaktywne na polskim rynku. „Wybraliśmy OS3, ponieważ zaprezentowali profesjonalne i strategiczne podejście do tematu naszej obecności w Internecie” – powiedziała Magdalena Pawlak, Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w firmie Bakoma SA.
„Marketerzy zdają sobie obecnie sprawę, jak ważnym i często kluczowym w komunikacji medium jest Internet. Coraz częściej świadomi Klienci wybierają jedną agencję do długofalowej i strategicznej obsługi wszystkich swoich marek i projektów w sieci. Wiedzą, że taka postawa gwarantuje spójność i sukces prowadzonych działań” – podsumowuje Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!