Bank BPH certyfikuje MacroSoft

Opublikowano: 9 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Oprogramowanie finansowe MacroSoftu jako pierwsze otrzymało certyfikat GOLD Banku BPH. Certyfikat został przyznany w ramach projektu Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku BPH dotyczącego integracji systemów bankowości elektronicznej z systemami finansowo-księgowymi (F/K) i kadrowo płacowymi (HR). Wymogiem uzyskania certyfikatu GOLD była dwukierunkowa wymiana danych pomiedzy aplikacjami bankowości elektronicznej Banku a systemem FIKS MacroSoft.
System FIKS MacroSoftu był jednym z kilkunastu testowanych przez Bank programów. Poprawność pracy było sprawdzana w rzeczywistych przedsiębiorstwach.

Projekt Banku BPH dotyczy pełnej automatyzacji procesów eksportu przelewów z systemu F/K do systemów bankowości elektronicznej (MultiCash PRO i VideoTEL) oraz importu danych z wyciągów bankowych dostarczanych drogą elektroniczną do programu F/K (płacowego, ERP). Dzięki wspólnym działaniom Banku z producentami oprogramowania, w tym z MacroSoftem, ma zostać polepszona jakość i walory funkcjonalne oferowanych na polskim rynku systemów wspomagających zarządzanie. Inicjatywa ma usprawnić pracę użytkowników poprzez pełną integrację i kompatybilność aplikacji.

W ramach projektu MacroSoft opracował interfejsy do systemu MultiCash PRO. Certyfikacja oprogramowania FIKS odbyła się na podstawie wdrożenia zintegrowanego systemu MacroSoftu w Wydawnictwie Murator.

Wdrożone rozwiązanie obsługuje kilka kont bankowych należących do firmy. Iwona Krawiec -, główna księgowa Wydawnictwa ocenia, iż program FIKS obsługuje średnio 3,5 – 4,0 tys. operacji miesięcznie, w tym przelewy wychodzące z płatnościami dla dostawców oraz przelewy płacowe.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakBank BPH certyfikuje MacroSoft

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.