Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów

SGB-Bank we współpracy z Asseco wdrożył bankowość elektroniczną SGB24 w kilkunastu Bankach Spółdzielczych korzystających ze wspólnego Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego SGB.

Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów 1Główną zaletą, którą chwalą twórcy projektu, jest technologia RWD. Jej podstawową zaletą ma być uniwersalność – korzystanie z bankowości sprawdzać ma się niezależnie od rozmiaru urządzenia klienta (desktop, tablet, smartfon).

Kolejnym wyróżnikiem ma być fakt, że w systemie SGB24 klient sam wybiera z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu zarządzania nim.

Ogromną zaletą nowego rozwiązania bankowości elektronicznej, bardzo istotną dla Banków SGB korzystających już z systemu Asseco, jest brak konieczności przeprowadzenia procesu migracji klientów. Oznacza to, że przez okres 6 miesięcy klienci będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej bankowości internetowej, jak i z nowej SGB24 – przekonuje Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.

 

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top