Zysk netto, 65% wzrostu przychodów, czterokrotny wzrost oglądalności i wielokrotny liczby sprzedanych produktów finansowych – tak w 2004 roku rozwijał się Bankier.pl – spółka z portfela notowanego na GPW w Warszawie funduszu bmp AG. To już kolejny rok tak dynamicznego wzrostu czołowego polskiego portalu finansowego.
Rok 2004 to dla Bankier.pl kolejny okres dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników finansowych. Według wstępnych wyników spółka odnotowała wzrost przychodów o 65% do poziomu 3,3 mln zł oraz pozytywny wynik EBITDA w wysokości ok. 280 tys. zł. Jednocześnie, jako jedna z nielicznych internetowych spółek, Bankier zamknął cały rok 2004 zyskiem netto.
Dynamiczny rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem portalu, mierzonym liczbą unikalnych użytkowników. Według najnowszych dostępnych danych (Megapanel Gemius/PBI, listopad 2004) portal odwiedziło 515 tys. użytkowników, co w porównaniu ze 132 tys. użytkowników, którzy odwiedzili strony Bankiera w listopadzie 2003 stanowi aż czterokrotny wzrost. Jednocześnie najnowsze nieoficjalne dane pokazują, że strony portalu finansowego odwiedza już blisko 700 tys. osób miesięcznie, co plasuje Bankiera na pozycji lidera wśród serwisów finansowych i biznesowych w Polsce.
Ciągłe wzbogacanie dostępnej w portalu oferty produktów finansowych oraz liczne promocje skierowanie wyłącznie do osób zamawiających w Bankier.pl, przyniosły rezultat w postaci kilkukrotnego wzrostu liczby produktów i usług finansowych sprzedawanych przez Bankiera. Obecnie do instytucji finansowych trafia miesięcznie ponad 5000 wniosków o jeden z ponad 100 atrakcyjnych produktów i usług finansowych, 30 partnerskich instytucji obecnych w Bankier.pl.
Stale rosnącą liczbę klientów Bankiera napędza także rozwianie nowych kanałów dystrybucji produktów finansowych, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Sprawiają one, że oferta partnerów Bankier.pl dociera do kilkukrotnie większego grona odbiorców. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe Bankiera dostępne są na ponad 30 partnerskich serwisach internetowych (m.in. Gery.pl, IDG.pl czy Gazetaprawna.pl) dociera do ok. 2 milionów internautów.
W 2005 roku portal zamierza podjąć kolejne działania i nowe projekty, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku. Szczegóły strategii na rok obecny i lata kolejne są na razie trzymane w tajemnicy i zostaną oficjalnie ogłoszone w najbliższych tygodniach.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!