Bartłomiej Danek został Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży home.pl. Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl. Nowo utworzone stanowisko objął z dniem 3 października br.
Przez ostatnie siedem lat Bartłomiej Danek był związany z firmą Microsoft. W tym czasie pełnił funkcję rzecznika prasowego, odpowiadał za produkty z grupy Information Workers (m.in. Office, Exchange, Sharepoint), a ostatnio zajmował stanowisko Public Sector Managera.
Wcześniej pracował w instytucjach rządowych na stanowiskach dyrektorskich w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Karierę rozpoczął rozwijając firmę WebService, jako wiceprezes i współwłaściciel.
Bartłomiej Danek jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University. Pełni również funkcję eksperta w Centrum im. Adama Smitha.
Bartłomiej Danek objął kierownictwo nad Działem Marketingu i Sprzedaży, w skład którego (w wyniku konsolidacji) wejdą Dział Marketingu i Dział Rozwoju Biznesu. Odświeżona jednostka będzie odpowiadać w home.pl za kompleksowe działania komunikacyjne oraz sprzedażowe.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!