Business Angel Seedfund inwestuje w JakLeci.pl, internetowy portal lokalnych społeczności, w którym tylko w ciągu ostatnich 4 miesięcy zarejestrowało się ponad 100 tysięcy użytkowników.
Fundusz zalążkowy Business Angel Seedfund (www.seedfund.pl) inwestuje w uruchomiony niedawno portal społecznościowy JakLeci.pl – serwis skupiający użytkowników wokół miejsca ich zamieszkania. W ciągu 4 miesięcy istnienia zarejestrowało się w nim ponad 100 tysięcy użytkowników. Miesięcznie jest już odwiedzany przez ponad 250 tysięcy internautów.
„Nasza-klasa skupia ludzi wokół historii ich edukacji, szkół, które skończyli. Równie dobrym pomysłem wydało mi się stworzenie platformy do porozumienia osób, które łączy miejsce zamieszkania – miejscowość czy np. dzielnica, osiedle” – mówi Wojciech Wietecha, pomysłodawca JakLeci.pl – „Okazało się, że miałem rację. Są dni, kiedy w portalu JakLeci.pl rejestruje się nawet 1000 osób”
JakLeci.pl to bezpłatna platforma umożliwiająca kontakt z osobami zamieszkującymi tę samą miejscowość czy dzielnicę. Podstawową korzyścią z rejestracji w JakLeci.pl jest dostęp do wiadomości o lokalnych wydarzeniach (imprezach, premierach itp.) i nawiązywanie kontaktów z osobami o podobnych zainteresowaniach.
„Od początku stawiamy na maksymalne zaangażowanie użytkowników” – mówi Wojciech Wietecha – „Wielu z nich bardzo chętnie włącza się do dyskusji o nowych pomysłach na rozwój JakLeci.pl. Chcielibyśmy, żeby użytkownicy współtworzyli portal wraz z nami”
Wśród oferowanych funkcji są m.in. możliwość tworzenia galerii zdjęć bez ograniczeń objętościowych, tworzenie tematycznych grup, forów, umieszczanie filmów z YouTube, wewnętrzny system pocztowy. Portal wprowadził też tzw. pinezkowanie zdjęć, czyli zaznaczanie na wgranych fotografiach konkretnych osób i wiązanie ich z profilami znajomych. Wśród innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez JakLeci.pl jest również wewnętrzny komunikator ułatwiający dyskusje w trybie „live” pomiędzy użytkownikami.
„Elementem naszej strategii jest stałe zwiększanie funkcjonalności JakLeci.pl. Przynosi to wymierne efekty; użytkownicy spędzają na naszych stronach coraz więcej czasu” – mówi Wojciech Wietecha – „Średni czas pobytu na JakLeci.pl wydłużył się dwukrotnie w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Łączna miesięczna liczba odsłon stron portalu sięga już 8 milionów”.
Wynikiem inwestycji Business Angel Seedfund jest powstanie spółki JakLeci.pl Sp. z o.o. kierowanej przez Wojciecha Wietechę – pomysłodawcę portalu. Zainwestowane środki zapewnią rozwój JakLeci.pl przez okres dwóch lat.
„Docelowy model biznesowy zakłada osiąganie przychodów z kilku źródeł” – komentuje Tomasz Woźniak, członek zarządu Business Angel Seedfund odpowiedzialny za inwestycje funduszu w projekty internetowe – „Jesteśmy przekonani, że przy utrzymaniu obecnego tempa rozwoju, JakLeci.pl bardzo szybko zacznie generować zyski”
Twórcą portalu jest Wojciech Wietecha, obecnie zamieszkaly w USA. Pomysłodawca JakLeci.pl ukończył studia informatyczne w Chicago.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.