We wrześniu 2004 roku BASF rozpocznie w Polsce nową kampanię wizerunkową. Kampania potrwa do końca listopada br. i obejmie reklamę
w wybranej prasie ogólnopolskiej o tematyce ekonomiczno-biznesowej i społecznej, kampanię outdoorową z wykorzystaniem prestiżowych nośników typu Black Light 6×3 oraz kampanię internetową w portalach ekonomicznych.
Od kwietnia br. kampania trwa już w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii. W Szwajcarii, podobnie jak w Polsce, ruszy w drugiej połowie roku.
Kampania adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy żywo interesują się zagadnieniami z zakresu polityki, biznesu
i problematyki społecznej, a jej celem jest poinformowanie finalnego konsumenta o osiągnięciach firmy. Mało kto wie, że rozwiązania opracowane przez BASF można znaleźć w tak zróżnicowanych produktach jak filtry UV czy specjalne dodatki na bazie polimerów, wykorzystywane między innymi do wzmacniania konstrukcji betonowych nowoczesnych mostów. Dlatego też motywem przewodnim kampanii jest hasło „Niewidoczny wkład w widoczne osiągnięcia”.
„Nasze rozwiązania i wynalazki, których nie widać na pierwszy rzut oka, znajdują szerokie zastosowanie w wielu produktach i gałęziach przemysłu. Jesteśmy najbardziej innowacyjną firmą branży chemicznej, a przez to odgrywamy ogromną rolę w procesie tworzenia nowych produktów i poszukiwaniu optymalnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów. Mogą oni liczyć na pomoc przy usprawnianiu procesów produkcyjnych, poprawianiu jakości oraz znacznej redukcji kosztów. Wspieramy w ten sposób naszych partnerów biznesowych w osiąganiu przez nich sukcesów rynkowych”. – powiedział Herbert Frankenstein, Prezes Zarządu BASF Polska
Nowa kampania wizerunkowa powstała przy współudziale niemieckiej agencji Lesch+Frei, która posiada również swoje oddziały w Zurichu i Mediolanie. Polskiej adaptacji dokonał znany tandem Jasieński & Stadnicki. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Star Media. Za działania informacyjne w mediach odpowiada agencja PUBLINK.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.