BASF rozpocznie kampanie wizerunkową

Opublikowano: 23 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

We wrześniu 2004 roku BASF rozpocznie w Polsce nową kampanię wizerunkową. Kampania potrwa do końca listopada br. i obejmie reklamę
w wybranej prasie ogólnopolskiej o tematyce ekonomiczno-biznesowej i społecznej, kampanię outdoorową z wykorzystaniem prestiżowych nośników typu Black Light 6×3 oraz kampanię internetową w portalach ekonomicznych.

Od kwietnia br. kampania trwa już w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii. W Szwajcarii, podobnie jak w Polsce, ruszy w drugiej połowie roku.

Kampania adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy żywo interesują się zagadnieniami z zakresu polityki, biznesu
i problematyki społecznej, a jej celem jest poinformowanie finalnego konsumenta o osiągnięciach firmy. Mało kto wie, że rozwiązania opracowane przez BASF można znaleźć w tak zróżnicowanych produktach jak filtry UV czy specjalne dodatki na bazie polimerów, wykorzystywane między innymi do wzmacniania konstrukcji betonowych nowoczesnych mostów. Dlatego też motywem przewodnim kampanii jest hasło „Niewidoczny wkład w widoczne osiągnięcia”.

„Nasze rozwiązania i wynalazki, których nie widać na pierwszy rzut oka, znajdują szerokie zastosowanie w wielu produktach i gałęziach przemysłu. Jesteśmy najbardziej innowacyjną firmą branży chemicznej, a przez to odgrywamy ogromną rolę w procesie tworzenia nowych produktów i poszukiwaniu optymalnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów. Mogą oni liczyć na pomoc przy usprawnianiu procesów produkcyjnych, poprawianiu jakości oraz znacznej redukcji kosztów. Wspieramy w ten sposób naszych partnerów biznesowych w osiąganiu przez nich sukcesów rynkowych”. – powiedział Herbert Frankenstein, Prezes Zarządu BASF Polska

Nowa kampania wizerunkowa powstała przy współudziale niemieckiej agencji Lesch+Frei, która posiada również swoje oddziały w Zurichu i Mediolanie. Polskiej adaptacji dokonał znany tandem Jasieński & Stadnicki. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Star Media. Za działania informacyjne w mediach odpowiada agencja PUBLINK.

http://www.basf.pl

Sylwester KozakBASF rozpocznie kampanie wizerunkową

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.