BCC i DZ BANK Polska SA – finansowanie wdrożeń SAP

Opublikowano: 17 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

BCC, we współpracy z DZ BANK Polska SA Centrum Korporacyjnym w Poznaniu oferuje pakiet usług finansowych, umożliwiający m.in. obniżenie startowych kosztów inwestycji w system SAP i dogodne rozłożenie płatności w czasie.

Przedsiębiorstwo realizujące wdrożenie SAP przy wsparciu BCC, w ramach oferowanego pakietu może skorzystać z preferencyjnego kredytu inwestycyjnego lub z wykupu wierzytelności przez bank.

Kredyt inwestycyjny udzielany jest na okres do 5 lat. Bank zapewnia uproszczoną, szybką ścieżkę rozpatrywania wniosków kredytowych oraz preferencyjne warunki, takie jak np. preferencyjne oprocentowanie czy karencja w spłacie na czas wdrożenia. Inną możliwością finansowania przedsięwzięcia jest wykup przez DZ BANK Polska SA całości wierzytelności związanej z kontraktem wdrożeniowym, przy czym bank ustala z klientem dogodny dla niego plan spłaty wierzytelności (maksymalny okres spłaty wynosi 2 lata).

„Oferta proponowana wspólnie z BCC (…) z pewnością zainteresuje te firmy, które szukają możliwości obniżenia finansowej bariery wejścia w system SAP. Warunki, na których oferujemy finansowanie są bardzo preferencyjne, ponieważ bank jest pewny co do trafności inwestycji w SAP – system ERP o najwyższym światowym standardzie” – powiedział Sebastian Szostak, Dyrektor Sprzedaży DZ BANK Polska SA Centrum Korporacyjne w Poznaniu

„Nasza oferta została dopasowana do potrzeb firm rozwijających się. Dzięki dogodnym formom finansowania takie przedsiębiorstwa mogą równocześnie podjąć dwie duże inwestycje prorozwojowe – w system SAP i na przykład w nową linię technologiczną, nie zwiększając bieżących obciążeń finansowych. Jednocześnie, dostępność różnych opcji pozwala inwestorowi wybrać dogodną dla niego strategię finansową” – powiedział Piotr Rogala, Dyrektor ds. Finansowych BCC.

http://www.bcc.com.pl

Sylwester KozakBCC i DZ BANK Polska SA – finansowanie wdrożeń SAP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.