Beacony w sklepach stacjonarnych Riccardo

Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.

ekran 2014-11-25 o 15.55.46

Gdy klient będzie miał aktywną aplikację, tuż po wejściu do sklepu otrzyma na telefon informację o nowych promocjach. Otrzymywane informacje będą spersonalizowane i będą uwzględniać preferencje zakupowe klienta. Klient będzie mógł otrzymać również informacje o rozmieszczeniu produktów.

Riccardo rozwija multichannel dzięki technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzeniem akcji promocyjnej tej usługi stoi Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play oraz App Store.

Spółka Riccardo jest właścicielem sklepu internetowego oraz 15 salonów z obuwiem i odzieżą ulokowanych w centrach handlowych największych miast Polski.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top