Jak donosi New York Times, organizacje The Dot Gay Alliance (dotgay.org) z Nowego Jorku oraz dotGay (dotgay.com) z San Francisco planują zaaplikować o rozszerzenie .GAY. Nie wiadomo jeszcze czy połączą swoje wysiłki – wielkiej chęci do współpracy chyba jednak nie ma.
photo credit: greenbroke |
Aplikacją The Dot Gay Alliance kieruje Joe Dolce, gejowski aktywista, który nad wprowadzeniem końcówki .GAY pracuje wspólnie z Minds + Machines. Planuje przeznaczyć 51 proc. zysków na problemy środowisk homoseksualnych.
To może być znaczące źródło finansowania dla organizacji walczących, robiących wiele dobrej, ważnej pracy. (…) To społeczność, która musi podtrzymywać się nawzajem – powiedział Dolce.
Wsparcia działaniom The Dot Gay Alliance udzielili między innymi przedstawiciele lokalnych i stanowych władz.
Aplikacją dotGay natomiast kieruje Alexander Schubert, heteroseksualny przedsiębiorca, który nie może pochwalić się wsparciem lokalnych środowisk. Ma jednak doświadczenie w aplikowaniu o nowe TLD – jest współzałożycielem grupy, która chce wprowadzić końcówkę .BERLIN.
Przez wiele lat myślałem o idealnej TLD. Doszedłem do wniosku, że odnosić się ona powinna do społeczności, takiej jak gejowska – powiedział Schubert, który planuje przekazywać jeszcze więcej pieniędzy na organizacje gejowskie.
Dolce przekonuje jednak, że Schubert nie powinien aplikować o .GAY. Dlaczego?
Jeśli prowadzisz spółkę nastawioną na zysk, taką jak dotGay i jesteś heteroseksualny, kontynuujesz tradycje działań ludzi, którzy zarabiają na gejach. Ja chcę stworzyć społeczność, która będzie prowadzona przez społeczność a zarobione pieniądze przeznaczać będzie na społeczność – mówi Dolce.
Wygląda więc na to, że czeka nas pojedynek osobowości z orientacją seksualną w tle.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.