Baza sprzętu elektronicznego, akcesoriów i gier, rzeczowe opisy oraz recenzje, wraz z bezpośrednim dostępem do oferty sprawdzonych sklepów internetowych mają pomagać użytkownikom benchmark.pl Marketplace w podejmowaniu decyzji zakupowych.
benchmark.pl to serwis o tematyce komputerowej. Powstał w czerwcu 1997 roku, tworząc obszerniejszy zbiór benchmarków. Kolejnym krokiem rozwoju jest uruchomienie platformy Marketplace, oferującej możliwość dokonania zakupu w jednej z rekomendowanych sieci: Komputronik.pl, Karen.pl, Mediamarkt.pl, Saturion.pl oraz Euro.com.pl.
Obecnie baza produktów Marketplace obejmuje laptopy, tablety, podzespoły do komputerów stacjonarnych, akcesoria, konsole, gry, oprogramowanie oraz smartfony. Oprócz zestawienia cen, karta każdego produktu zawiera najważniejsze informacje o jego cechach i ocenę redakcji, zaś szukający szczegółowych informacji mogą zapoznać się z recenzją oraz pełną specyfikacją. Dodatkowo, na użytkowników serwisu czekają poradniki zakupowe, np. jak wybrać odpowiedni telewizor, smartfon czy laptop.
Marketplace powstał z myślą o konsumentach, którzy muszą poruszać się w zalewie nowości i premier na rynku sprzętu elektronicznego. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej porównywarki cen. Podobnie jak w całym serwisie, także i tutaj kładziemy nacisk przede wszystkim na rzetelną ocenę produktów, mającą pomóc w decyzjach zakupowych. Chcemy aby czytelnicy benchmark.pl realizowali zakupy w godnych polecenia sklepach, dlatego wśród partnerów Marketplace znalazły się tak uznane marki jak Euro RTV AGD, Komputronik czy Media Markt – powiedział Wojciech Kiełt, wiceprezes zarządu benchmark.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.