Nowe Gadu-Gadu (beta) – tak nazywa się najnowsza wersja popularnego komunikatora udostępniona zgodnie z zapowiedzami producenta użytkownikom w ramach testów. Nowe Gadu-Gadu odróżnia się od poprzednich wersji nie tylko wyglądem, ale również większą intuicyjnością i przyjaznymi opcjami. Komunikator będzie od dzisiaj testowany wśród użytkowników, a po zakończeniu testów, zostanie udostępniona stabilna, oficjalna wersja programu. Do tego czasu taką wersją pozostaje nadal dotychczasowe wydanie Gadu-Gadu 7.7, od dzisiaj nazywane Gadu-Gadu Classic.
Wraz z wydaniem nowej wersji, uruchomiono specjalną stronę internetową w formie bloga. Strona www przygotowana została w stylistyce kosmicznej nawiązującej do Galaktyki, a więc nieograniczonej przestrzeni, w której to użytkownik jest w centrum. – Wszystkie produkty i usługi koncentrujemy wokół użytkownika – mówi Jarosław Rybus z Gadu-Gadu. – A mówiąc w terminologii GG: wokół słońca. To wokół użytkownika budujemy nowe usługi, oferując mu nowe możliwości i zachęcając do odkrywania, budowania i wypełniania własnej przestrzeni. Przestrzeń tą może kształtować na własny dowolny sposób – czy to do rozrywki, nauki lub komunikacji, jak również w każdym z tych obszarów jednocześnie.
Do tej stylistyki nawiązuje także m.in. skórka Galaktyka, dostępna w Nowym Gadu-Gadu.
Nowe Gadu-Gadu umożliwia prowadzenie rozmów tekstowych, głosowych, słuchanie Gadu Radia. Niewątpliwą zaletą jest lepsze zarządzanie kontaktami i wieloma rozmowami oraz czynnościami naraz. Kod programu został w większości napisany od nowa. Użytkownik ma możliwość wgrywania własnych awatarów (zdjęć), lista kontaktów dzięki temu nabrała wyrazu – nazywane dotychczas kontakty posiadają bowiem teraz własne zdjęcia, obrazy. Nowe Gadu-Gadu jest ponadto silnie zintegrowane z serwisem społecznościowym MojaGeneracja.pl.
Nowe Gadu-Gadu rozpoczyna nową linię wydań najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Odznaczać się one będą tzw. wtyczkami (plug-inami), większą otwartością, integracją z innymi usługami sieci Gadu-Gadu, z której korzysta co drugi polski internauta.
LISTA ZMIAN (tzw. changelog) zawiera m.in.:
– nowy, bardziej przyjazny wygląd Gadu-Gadu
– wiele skórek do wyboru
– wgrywanie awatarów, zdjęć i obrazków
– pomocne zakładki – prowadzenie rozmów z wieloma osobami w jednym okienku naraz
– szybkie wyszukiwanie osób na liście kontaktów wg nazwy lub nr GG; przyjazne zarządzanie kontaktami
– uruchamianie wielu profili GG jednocześnie
– jedno okienko do wielu rozmów – tekst, głos, SMS
– nowe emotikonki
– automatyczne aktualizacje komunikatora do najnowszych wersji
– udoskonalone dobieranie czcionek oraz tła
– możliwość głosowania w Gadu Radio
– edycja kontaktu z możliwością uzupełnienia danych z katalogu publicznego
– jeszcze lepiej zabezpieczone hasło do profilu GG
– przyjazne okno rozmowy – łatwo dostępne użyteczne opcje „pod ręką”
– ułatwione tworzenie i zarządzanie profilami GG w intuicyjnym kreatorze
– aplikacja wykorzystuje technologię Qt 4.3
– aplikacja wykorzystuje UNICODE/UTF-8, treści wiadomości, treści opisów, informacje o kontakcie
– archiwum rozmów przechowywane jest w bazie SQLite
– konfiguracja aplikacji jest niezależna od rejestru MS Windows – użyto LMX, binder XML do C++
– zabezpieczenie hasła przed wykradaniem z pliku konfiguracyjnego
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.