Veracomp rozszerza ofertę rozwiązań ochrony treści komunikacji elektronicznej (ang. content security). Dystrybutor podpisał umowę o współpracy z brytyjską firmą Clearswift, liderem rynku oprogramowania zabezpieczającego przed zalewem niechcianych, nielegalnych oraz szkodliwych treści, zawartych w poczcie elektronicznej, stronach WWW czy plikach dostępnych przez FTP. Veracomp został jedynym, autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań Clearswift w regionie Europy Środkowowschodniej.
Nowy kontrakt pozwoli dystrybutorowi wzbogacić ofertę w zakresie bezpieczeństwa sieci. Dotychczas Veracomp koncentrował się na produktach do zabezpieczania sieci teleinformatycznych przed włamaniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Zapory ogniowe, ochrona antywirusowa, systemy wykrywania i blokowania włamań do sieci oraz ocena stanu zabezpieczeń systemów IT – stanowiły podstawę oferty dystrybutora w tym zakresie. Podpisując umowę z Clearswift, Veracomp może zaproponować kolejne technologie umożliwiające firmom zabezpieczyć się przed zagrożeniami internetowymi.
W ofercie Veracomp dostępne jest specjalizowane oprogramowanie Clearswift z serii MAILsweeper i WEBsweeper. Produkty z rodziny MAILsweeper zabezpieczają pocztę elektroniczną. Analizują przychodzącą i wychodzącą pocztę, wykrywają i usuwają wirusy oraz nielegalne lub niepożądane treści np. spam, pornografia. Produkty z serii WEBsweeper chronią przed zagrożeniami pochodzącymi z serwisów WWW. Skanują ruch w sieci WWW, identyfikują i blokują niechciane treści przesyłane z serwerów do przeglądarek WWW. Pozwalają także zarządzać ruchem i obciążeniami sieci.
Veracomp kieruje ofertę do firm integracyjnych wdrażających systemy informatyczne w przedsiębiorstwach. Zapewnia im wsparcie techniczne w przygotowaniu projektu, instalacji i eksploatacji systemu bezpieczeństwa. Obecnie przygotowywany jest pakiet usług dotyczący tworzenia polityki bezpieczeństwa. Centrum edukacyjne Veracomp – Compendium tworzy program szkoleń i ścieżkę edukacyjną.
Z badań „Spam Index” prowadzonych przez firmę Clearswift na rynku brytyjskim wynika, że w październiku br najwięcej niechcianych ofert dotyczyło zdrowia (27 proc.), finansów (24 proc.), pornografii (16 proc.), promocji produktów (15 proc.) oraz informatyki (11 proc.). W przesyłkach wykorzystywany jest już motyw świąt Bożego Narodzenia. ilość niechcianych wiadomości na temat finansów wzrosła z 12 do 24 procent. Wzrost ten jest związany z pojawieniem się ofert tanich kredytów przedświątecznych. Mimo nasilonej kampanii przeciwko nielegalnemu kopiowaniu filmów najczęściej promowanym produktem w spamach byty nagrywarki DVD.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!