Sieć oferuje nam wiele portali ze zleceniami. Niezależnie od tego, czy chcemy zlecać czy zlecenia przyjmować, możemy paść ofiarą oszustwa. Zleceniodawcy często nie wywiązują się z płatności, natomiast zleceniobiorcy nie dostarczają prac na czas. Co jest kluczem do rozwiązania problemu? Umowa. Nowy portal ze zleceniami – Lightblue – pomaga łatwo wygenerować umowę między stronami.
Nietrudno jest znaleźć kogoś, kto zaoferuje nam szybkie wykonanie zlecenia. Ale czasem nie tak łatwo jest wyegzekwować efekt tego zlecenia. Oszustów w Internecie jest niestety wielu, dlatego podstawą współpracy online powinna być umowa, zwłaszcza, gdy z danym zleceniobiorcą współpracujemy po raz pierwszy.
Niestety większość portali ze zleceniami oferuje nam jedynie kontakt z osobami, których potrzebujemy. Jednak nawiązana współpraca przebiega już poza portalem, więc sami musimy dbać o cały proces. W sieci niedawno pojawiła się nowa platforma do obsługi zleceń, która – poza tym, że skupia zlecenia z różnych dziedzin marketingu – to jeszcze reguluje współpracę i udostępnia wirtualne miejsce pracy.
Dzięki temu przedsiębiorca nie musi samodzielnie tworzyć całej umowy między stronami, (ponieważ wzór umowy jest gotowy – można go modyfikować), a poza tym może na bieżąco kontrolować postępy pracy freelancera lub agencji. Po skończonej współpracy zleceniodawca ma możliwość oceny zleceniobiorcy, co stanowi pewną blokadę, która hamuje wykonawcę przed niewłaściwymi posunięciami.
Lightblue to odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy często pracują samodzielnie lub w małych zespołach, toteż nie muszą znać się na marketingu czy prawie. Lightblue prowadzi użytkowników przez cały proces marketingowy – począwszy od dostarczenia wiedzy marketingowej, zbadania potrzeb oraz kreatora zamówień, poprzez miniprzetargi i tworzenie umów handlowych, aż po zdalną współpracę i możliwość oceny wykonawców. Ponadto zleceniobiorcy mają okazję do zamieszczania swojego portfolio, które jest nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji.
Lightblue Sp. z o.o. realizuje projekt pn. „Indigo Crush – platforma do obsługi nowoczesnych procesów marketingowych”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.