Sieć oferuje nam wiele portali ze zleceniami. Niezależnie od tego, czy chcemy zlecać czy zlecenia przyjmować, możemy paść ofiarą oszustwa. Zleceniodawcy często nie wywiązują się z płatności, natomiast zleceniobiorcy nie dostarczają prac na czas. Co jest kluczem do rozwiązania problemu? Umowa. Nowy portal ze zleceniami – Lightblue – pomaga łatwo wygenerować umowę między stronami.
Nietrudno jest znaleźć kogoś, kto zaoferuje nam szybkie wykonanie zlecenia. Ale czasem nie tak łatwo jest wyegzekwować efekt tego zlecenia. Oszustów w Internecie jest niestety wielu, dlatego podstawą współpracy online powinna być umowa, zwłaszcza, gdy z danym zleceniobiorcą współpracujemy po raz pierwszy.
Niestety większość portali ze zleceniami oferuje nam jedynie kontakt z osobami, których potrzebujemy. Jednak nawiązana współpraca przebiega już poza portalem, więc sami musimy dbać o cały proces. W sieci niedawno pojawiła się nowa platforma do obsługi zleceń, która – poza tym, że skupia zlecenia z różnych dziedzin marketingu – to jeszcze reguluje współpracę i udostępnia wirtualne miejsce pracy.
Dzięki temu przedsiębiorca nie musi samodzielnie tworzyć całej umowy między stronami, (ponieważ wzór umowy jest gotowy – można go modyfikować), a poza tym może na bieżąco kontrolować postępy pracy freelancera lub agencji. Po skończonej współpracy zleceniodawca ma możliwość oceny zleceniobiorcy, co stanowi pewną blokadę, która hamuje wykonawcę przed niewłaściwymi posunięciami.
Lightblue to odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy często pracują samodzielnie lub w małych zespołach, toteż nie muszą znać się na marketingu czy prawie. Lightblue prowadzi użytkowników przez cały proces marketingowy – począwszy od dostarczenia wiedzy marketingowej, zbadania potrzeb oraz kreatora zamówień, poprzez miniprzetargi i tworzenie umów handlowych, aż po zdalną współpracę i możliwość oceny wykonawców. Ponadto zleceniobiorcy mają okazję do zamieszczania swojego portfolio, które jest nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji.
Lightblue Sp. z o.o. realizuje projekt pn. „Indigo Crush – platforma do obsługi nowoczesnych procesów marketingowych”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.