AmRest uruchomił największą w Europie Środkowo-Wschodniej sieć punktów bezpłatnego, bezprzewodowego dostępu do Internetu w sieciach restauracji wszystkich swoich marek – Pizza Hut, KFC, Burger King, Starbucks, freshpoint i Rodeo Drive.
Sieć, zbudowana w oparciu o technologię Wi-Fi, została wykorzystana do budowy hot-spotów na terenie wszystkich 290 restauracji zarządzanych przez AmRest, działających w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. Tym samym KFC – sieć restauracji Quick Service Restaurants (186 restauracji w regionie) wraz z Pizza Hut – siecią restauracji Casual Dining (80 restauracji w regionie) stały się największym dostawcą bezprzewodowego Internetu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
„Klientami KFC są w znacznej mierze przedstawiciele „generacji Internetu”. Chcemy wyjść im naprzeciw oferując nie tylko zawsze świeże dania z kurczakiem, ale również możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu, podłączenia swoich urządzeń PDA, korzystania z poczty i komunikatorów czy też zapoznania się z porcją najświeższych informacji.” – powiedziała Anna Bednarska, Brand Manager marki KFC w AmRest.
„Wprowadzając bezprzewodowy system dostępu do Internetu na terenie wszystkich naszych restauracji mieliśmy na uwadze fakt, że nasi Klienci, coraz częściej korzystający z oferty lunchowej Pizza Hut, chcą mieć w tym czasie stały dostęp do kluczowych informacji ze świata, na przykład poprzez urządzenia typu BlackBerry, czy inne telefony multimedialne.” – mówi Urszula Mucha, Marketing Manager marki Pizza Hut w AmRest. „Zdajemy sobie sprawę, ze stały dostęp do informacji, nawet w trakcie lunchu, odgrywa coraz większą rolę przy wyborze restauracji. Cieszymy się, że mamy możliwość zaspokojenia kolejnej potrzeby naszych Klientów.” – dodaje Urszula Mucha.
Bezprzewodowa sieć Wi-Fi AmRestu zbudowana w oparciu o technologię 802.11g obejmować będzie swoim zasięgiem zarówno przestrzeń samych restauracji, jak i ogródków restauracyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.