Burger King: kampania oparta na współpracy z blogerem zakończona
Podczas akcji „Burger King Trip” z Kominkiem w roli głównej, fan page marki na Facebooku zyskał blisko 5.000 fanów i zanotował 16.000 aktywnych użytkowników.
Podczas akcji „Burger King Trip” z Kominkiem w roli głównej, fan page marki na Facebooku zyskał blisko 5.000 fanów i zanotował 16.000 aktywnych użytkowników.
Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy oraz emocji. Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest autor bloga Kominek.in oraz Kominek.tv.
Dotychczasowe działania marki zainspirowały marketerów Burger King w Polsce do przeprowadzenia kompleksowego projektu wizerunkowego opartego wyłącznie o kanały social media. Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi w nim jako ambasador marki.
4 sierpnia w restauracjach Burger King startuje konkurs, w którym można wygrać nagrody pieniężne i rzeczowe. Odbywa się on pod hasłem „Gringo i Gaucho walczą ZaŻarcie. Do ostatniej kropli sosu” i związany jest z promocją dwóch nowych burgerów: ostrego Gringo oraz łagodniejszego Gaucho.
Burger King, w Dniu Najlepszych Przyjaciół, wysyła apel do ludzi show-biznesu: schowajcie wszelkie urazy i pretensje, i okażcie sobie więcej życzliwości i wyrozumiałości.
Jaki jest sens życia? Dlaczego mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus? Czy lato będzie w tym roku gorące? Te i wiele innych pytań można zadać Whopperowi Wszechburgerowi, siedzącemu na tronie władcy, głównemu bohaterowi kampanii promocyjnej sieci Burger King, w internetowym serwisie www.wszechburger.pl.
Burger King nagradza Kamila Durczoka nieograniczonym darmowym dostępem do oferty wszystkich restauracji Burger King w Polsce.