Serwis Finansowy Money.pl rozszerzył zakres produktów finansowych oferowanych w ramach Platformy Transakcyjnej Money.DIRECT podpisując umowę o współpracy z kolejnym partnerem – Bankiem Gospodarki Żywnościowej S.A. Współpraca skupia się na promowaniu produktów działu bankowości detalicznej Integrum BGŻ wśród 100.000 stałych użytkowników Money.pl. Internauci mają również możliwość porównania oferty Integrum z produktami dotychczas oferowanymi za pośrednictwem Platformy Transakcyjnej Money.DIRECT.
Oferta Integrum BGŻ na Platformie Transakcyjnej Money.DIRECT to dwa rodzaje rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych IntegrumKonto i e-Integrum oraz nowego produktu banku e-skalacja, który jest rachunkiem oszczędnościowym płatnym na każde żądanie, charakteryzującym się wysokim oprocentowaniem zgromadzonych na nim środków.
Bank Gospodarki Żywnościowej jest 19 podmiotem, z jakim wortal Money.pl podpisał umowę o współpracy w zakresie prezentowania i oferowania produktów finansowych za pośrednictwem Money.DIRECT. Dzięki temu platforma Money.DIRECT umocniła się na pozycji lidera wśród tego typu projektów w polskim internecie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.