Dospel CKM Włókniarz Częstochowa uruchomił elektroniczny system sprzedaży biletów z kodami QR. To kolejne działanie w ramach realizowanej przez klub e-strategii.
Dospel CKM Włókniarz Częstochowa, jako jeden z pierwszych żużlowych klubów sportowych, zdecydował się na realizacje kompleksowych zadań wykorzystujących możliwości Internetu i opartych o e-strategię. Do tej pory uruchomiony został m.in sklep internetowy oraz wdrożono mobilną aplikację na smartfony, która umożliwi przeglądanie najnowszych i najważniejszych wydarzeń z życia klubu. Z kolei profil na Facebook.com dziennie przyciąga setki fanów. Elektroniczny system sprzedaży biletów, oparty o technologię kodów QR, jest kolejnym ukłonem w stronę nowoczesnych rozwiązań.
Wierzymy, że to rozwiązanie usprawni sprzedaż biletów na nasze mecze, zmniejszy ruch przy kasach i w efekcie przyczyni się do zwiększenia ilości kibiców. Już teraz widzimy, że nasze działania w obszarze Internetu spowodowały wzrost ilości fanów i co bardzo ważne, wpłynęły bardzo pozytywnie na wizerunek naszego klubu – mówi Paweł Mizgalski, prezes klubu Dospel CKM Włókniarz SA Częstochowa.
System sprzedaży biletów dostępny jest pod adresem sklep.ckmwlokniarzsa.pl/rezerwacja-biletow.
Sprzedaż biletów opiera się o dedykowaną stronę internetową, na której użytkownik może dokonać wyboru interesujących go biletów, a następnie poprzez sklep internetowy dokonać ich zakupu. Realizacja płatności odbywa się za pomocą systemu płatności elektronicznych payU.pl. Zakupione bilety użytkownik może sobie wydrukować lub przynieść na stadion Arena Częstochowa na urządzeniu mobilnym – tablecie, smartfonie czy laptopie. Na bilecie znajdują się wszystkie niezbędne dane, umożliwiające weryfikację osoby, która bilet kupiła. Weryfikacja biletów – jak już wcześniej wspomniano – odbywa się za pomocą kodów QR.
W planach mamy kolejne nowinki dla kibiców Dospel CKM Włókniarz. Zarząd klubu jest bowiem bardzo przychylny wszelkim rozwiązaniom wykorzystującym najnowsze technologie, które z jednej strony usprawniają organizację wydarzeń sportowych i komunikację z kibicami, a z drugiej mają wpływ na postrzeganie klubu przez otoczenie – mówi Maciej Dądela, kierownik działu IT Grupy AMP Media, agencji odpowiedzialnej za stworzenie i realizację e-strategii dla Dospel CKM Włókniarz Częstochowa.
Płatna informacja prasowa
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!