Biuro obsługi rozpozna cię po głosie

Opublikowano: 25 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Algotech ogłosiła podjęcie współpracy z firmą PerSay w
zakresie świadczenia usługi na terytorium Polski. Algotech jest dostawcą rozwiązań z zakresu działów obsługi klienta i telecentrów. Firma PerSay jest usługodawcą z branży zaawansowanych rozwiązań do biometrycznej identyfikacji głosu.
Nie tylko odcisk palca jest niepowtarzalny. Także głos każdego człowieka jest wyjątkowy i może służyć jako dyskretny sposób identyfikacji. Fakt ten wykorzystują najnowocześniejsze technologie identyfikacji głosu. Zastosowanie ich w centrach obsługi klienta w bankowości, telekomunikacji i innych branżach jest szczególnie opłacalne. Identyfikacja głosu jest ekonomicznym sposobem poprawienia bezpieczeństwa i zwiększenia wygody klienta.

„Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli oferować na polskim rynku nowatorskie rozwiązania firmy PerSay” – powiedział Zbigniew Marcinkowski, dyrektor zarządzający Algotech Polska. „W najbliższej przyszłości mieszkańcy Polski, dzwoniąc do biura obsługi, będą mogli zostać rozpoznani po wypowiedzeniu zaledwie kilku słów. Nie będą już musieli wprowadzać numerów identyfikacyjnych czy haseł. Rozwiązania PerSay znacznie ułatwiają klientom kontakty z firmami i instytucjami. Nic więc dziwnego, że już teraz spotykają się u nas z bardzo pozytywnym odbiorem”.

PerSay ogłosił rozpoczęcie współpracy z Algotechem podczas niedawnego seminarium Voice Biometrics, które firma organizowała w Polsce. W ramach współpracy Algotech zajmie się wdrażaniem i obsługą systemów PerSay w czołowych polskich bankach i firmach ubezpieczeniowych.

„Firma PerSay z powodzeniem zaspokaja potrzeby największych światowych instytucji finansowych i operatorów telekomunikacyjnych. Z kolei Algotech może poszczycić się bogatym doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań w dziedzinie działów obsługi klienta w Europie Środkowej i Wschodniej. Moim zdaniem jest to doskonałe połączenie” – powiedział Ariel Freidenberg, wiceprezes wykonawczy PerSay ds. rozwoju biznesowego i sprzedaży. „Algotech dołącza do coraz liczniejszej grupy partnerów firmy Persay na świecie. Dzięki niemu oferta PerSay dotrze do czołowych firm i instytucji w Polsce. W ten sposób wspólnie umożliwimy Polakom korzystanie z najbardziej zaawansowanej technologii identyfikacji głosu na świecie”.

Hanna LaskowskaBiuro obsługi rozpozna cię po głosie

Podziel się!

O autorze

hania