Portal Gazeta.pl podjął współpracę z BiznesNet SA. W jej wyniku wzbogacony został serwis „Gospodarka” portalu Gazeta.pl m.in. o informacje z rynku e-commerce opracowywane przez redakcję wydawnictwa BiznesNet.pl. Jest to kolejny krok związany z realizacją strategii rozwoju informacyjnego portalu Gazeta.pl. Umowa Spółek oparta jest na licencji zezwalającej Agorze SA, właścicielowi Gazeta.pl, na publikację materiałów tworzonych w ramach portalu www.BiznesNet.pl.
BiznesNet to wyspecjalizowany dostawca informacji o sektorze Technologii Mediów i Telekomunikacji. Szczególnie cenne są te, związane z Internetem. „Wzbogacamy o nie serwisy gospodarcze przygotowywane przez dziennikarzy Gazety Wyborczej”.
„Nasza pozycja wśród dostawców specjalistycznych informacji gospodarczych w niszy e-biznesu została potwierdzona i umocniona przez partnerstwo z Agora SA” – mówi prezes BiznesNet SA Michał Faber. „Współpraca Gazety.pl ze spółką BiznesNet daje obu stronom duże korzyści. Jesteśmy przekonani, że nasi użytkownicy są zainteresowani informacjami przygotowywanymi przez BiznesNet, a obecność wyspecjalizowanych treści w portalu Gazeta.pl daje niewątpliwe korzyści promocyjne” – mówi Maciej Wicha, New Businness Developement Manager w portalu Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.