Według danych badania Megapanel PBI/Gemius zasięg BizOn media przekroczył w lutym br. 5 milionów. Sieć zdystansowała sekcje biznesowe na portalach i kategorie „Biznes, prawo, finanse” sieci reklamowych o blisko 2mln użytkowników.
Sieć BizOn media od marca ub.r zajmuje pierwsze miejsce pod względem zasięgu wśród dostępnych na rynku sekcji i pakietów z kategorii biznesowych. Intensywny rozwój portfolio przyczynił się do pogłębienia zasięgowej przewagi sieci nad konkurencją. Od nowego roku ofertę BizOn’a wzmocniły m.in. serwisy Bankier.pl, e-prawnik.pl i WirtualneMedia.pl. Pozyskane witryny odwiedzane są w ciągu miesiąca przez ponad 2,5mln internautów, którzy generują blisko 48mln odsłon. Lutowy zasięg BizOn media nie tylko zdystansował konkurencję sieci, lecz także kształtuje się na poziomie łącznego zasięgu sekcji biznesowych czterech największych polskich portali, który po uwzględnieniu współoglądalności wyniósł 5,2mln internautów (dane: Megapanel PBI/Gemius, 2009.02).
„Najświeższy Megapanel potwierdził nasze prognozy z początku roku, kiedy to na podstawie ówczesnych danych analizowaliśmy zmianę zasięgu sieci w wyniku dołączenia nowych witryn” – mówi Rafał Szychowski, managing director BizOn media. „W chwili obecnej przy 5 milionowym zasięgu sieć BizOn media może stanowić trzon mediaplanów internetowych kampanii skierowanych do biznesowych grup celowych” – dodaje.
W sieci BizOn media generowanych jest poza tym 36% wszystkich odsłon z kategorii „Biznes, finanse, prawo” badania Megapanel PBI/Gemius.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.