Sieć reklamy biznesowej BizOn media i portal finansowy Bankier.pl zakończyły dwuletnią współpracę. Sieć BizOn media nadal będzie obsługiwać powierzchnię reklamową serwisów PIT.pl, VAT.pl, Twoja-Firma.pl oraz MamBiznes.pl z portfolio grupy Bankier.pl.
Rozstanie nastąpiło wskutek zmiany strategii sprzedażowej serwisu Bankier.pl, który planuje się skupić na bezpośrednim wsparciu sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem portalu.BizOn media prowadzi intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych witryn. Do BizOn media dołączył na wyłączność serwis PB.pl. Sieć kontynuuje także współpracę z serwisami wchodzącymi w skład Grupy Infor.
„Dywersyfikacja serwisów pozwala na większą elastyczność względem doboru grupy celowej pod kątem planowania i realizowania kampanii dla naszych klientów. Z uwagi na to BizOn media współpracuje nie tylko z dużymi, biznesowymi markami jak eGospodarka czy Rzeczpospolita, ale również z szeregiem mniejszych, specjalistycznych serwisów o tematyce finansowej, prawnej czy podatkowej” – mówi Mariusz Miedziałowski, Head of BizOn media.
W chwili obecnej BizOn media koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych serwisów z kategorii „biznes, finanse, prawo”, celem wzbogacenia i uatrakcyjnienia swojej oferty oraz umocnienia swojej pozycji na rynku reklamy display. Zasięg BizOn media wyniósł w grudniu 2010 roku 7,6 mln internautów (Megapanel PBI/Gemius, 2010.12).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.