BizOn media i Bankier.pl zakończyły współpracę

Opublikowano: 7 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć reklamy biznesowej BizOn media i portal finansowy Bankier.pl zakończyły dwuletnią współpracę. Sieć BizOn media nadal będzie obsługiwać powierzchnię reklamową serwisów PIT.pl, VAT.pl, Twoja-Firma.pl oraz MamBiznes.pl z portfolio grupy Bankier.pl.

Rozstanie nastąpiło wskutek zmiany strategii sprzedażowej serwisu Bankier.pl, który planuje się skupić na bezpośrednim wsparciu sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem portalu.BizOn media prowadzi intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych witryn. Do BizOn media dołączył na wyłączność serwis PB.pl. Sieć kontynuuje także współpracę z serwisami wchodzącymi w skład Grupy Infor.

„Dywersyfikacja serwisów pozwala na większą elastyczność względem doboru grupy celowej pod kątem planowania i realizowania kampanii dla naszych klientów. Z uwagi na to BizOn media współpracuje nie tylko z dużymi, biznesowymi markami jak eGospodarka czy Rzeczpospolita, ale również z szeregiem mniejszych, specjalistycznych serwisów o tematyce finansowej, prawnej czy podatkowej”
– mówi Mariusz Miedziałowski, Head of BizOn media.

W chwili obecnej BizOn media koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych serwisów z kategorii „biznes, finanse, prawo”, celem wzbogacenia i uatrakcyjnienia swojej oferty oraz umocnienia swojej pozycji na rynku reklamy display. Zasięg BizOn media wyniósł w grudniu 2010 roku 7,6 mln internautów (Megapanel PBI/Gemius, 2010.12).

Hanna LaskowskaBizOn media i Bankier.pl zakończyły współpracę

Podziel się!

O autorze

hania