Właśnie ruszył BLOG FRoSTY – jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność jest to pierwszy taki blog w Polsce.
Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach.
Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY. Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.
FRoSTA zdecydowała się na uruchomienie swojego własnego bloga, dlatego, że naszym zdaniem blogi zapewniają szybką i skuteczną komunikację z całą masą odbiorców firmy. Najważniejsze jest to, że blogi nie działają w jedną stronę. Jest to komunikacja dwustronna, którą mogą śledzić tysiące Internautów. Liczymy się z tym, że nie wszystkie komentarze będą pochlebne a wręcz krytyczne np. z reklamacjami, ale również takie komentarze dla nas jako firmy są bardzo ważne, dzięki temu będziemy w stanie od razu oceniać problemy i reagować na takie komentarze – wewnątrz lub na zewnątrz firmy – w zależności od potrzeb. Tematyka, jaką będziemy poruszali będzie na pewno szeroka, także dla każdego Internauty z pewnością znajdzie się coś interesującego.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.