OnetBlog został poszerzona o zasoby Blog.pl – trzeciego pod względem popularności serwisu o tej tematyce. Onet.pl pragnie wspomóc technologiczny rozwój Blog.pl zachowując dotychczasowy charakter serwisu i jego społeczność.
Kupując serwis, który był prekursorem polskich blogów, chcieliśmy dopełnić naszą blogosferę. Blog.onet.pl i blog.pl bardzo dobrze się uzupełniają oferując nieco odmienne funkcjonalności i społeczności. Ponad połowa odsłon (page views) wszystkich polskich blogów ma miejsce właśnie w tych dwóch serwisach. Rozwijając serwis Blog.pl pragniemy zachować dotychczasowy jego unikalny charakter i odrębność. Bardzo cenimy dojrzałą społeczność skupioną wokół niego – mówi Andrzej Zachwieja, Dyrektor Działu Serwisów Komunikacyjnych.
Onet.pl jako lider na rodzimym rynku, internetowym jak i multimedialnym, daje ogromne możliwości rozwoju, zarówno dla serwisu blog.pl, jak i mnie samego – mówi Adam Wojtkiewicz, pomysłodawca oraz szef blog.pl. Potencjał rozwoju i szansa na sukces, spowodowały że wybrałem ofertę Onetu – dodaje Wojtkiewicz.
Blog.pl jest jednym z najstarszych istniejących serwisem blogowym w Polsce – działalność rozpoczął w drugiej połowie 2000 roku. Nieprzerwanie cieszy się ogromną popularnością wśród internautów, według najnowszych danych z badania Megapanel (X 2006), zajmuje trzecią pozycję wśród najpopularniejszych platform blogowych w naszym kraju.
Dzięki włączeniu Blog.pl w struktury Onet.pl, internauci otrzymają najbardziej atrakcyjną ofertę, gdzie każdy blogujący znajdzie coś dla siebie – dodaje Zachwieja.
Popularność blogów w Polsce stale wrasta – w ciągu ostatniego roku liczba użytkowników blogów zwiększyła się o 76 procent. Na platformie blogowej Onet.pl jest aż 1,3 miliona aktywnych blogów.
Przypomnijmy, że jeszcze niedawno Blog.pl był wymieniany wśród serwisów, które miały dołączyć do portalu społecznościowego PINO.pl (pisaliśmy o tym w artykule: PINO.pl wystartował), najwyraźniej jednak propozycja portalu Onet.pl była bardziej korzystna.
www.e-biznes.pl/inf/2006/19437.php
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.