OnetBlog został poszerzona o zasoby Blog.pl – trzeciego pod względem popularności serwisu o tej tematyce. Onet.pl pragnie wspomóc technologiczny rozwój Blog.pl zachowując dotychczasowy charakter serwisu i jego społeczność.
Kupując serwis, który był prekursorem polskich blogów, chcieliśmy dopełnić naszą blogosferę. Blog.onet.pl i blog.pl bardzo dobrze się uzupełniają oferując nieco odmienne funkcjonalności i społeczności. Ponad połowa odsłon (page views) wszystkich polskich blogów ma miejsce właśnie w tych dwóch serwisach. Rozwijając serwis Blog.pl pragniemy zachować dotychczasowy jego unikalny charakter i odrębność. Bardzo cenimy dojrzałą społeczność skupioną wokół niego – mówi Andrzej Zachwieja, Dyrektor Działu Serwisów Komunikacyjnych.
Onet.pl jako lider na rodzimym rynku, internetowym jak i multimedialnym, daje ogromne możliwości rozwoju, zarówno dla serwisu blog.pl, jak i mnie samego – mówi Adam Wojtkiewicz, pomysłodawca oraz szef blog.pl. Potencjał rozwoju i szansa na sukces, spowodowały że wybrałem ofertę Onetu – dodaje Wojtkiewicz.
Blog.pl jest jednym z najstarszych istniejących serwisem blogowym w Polsce – działalność rozpoczął w drugiej połowie 2000 roku. Nieprzerwanie cieszy się ogromną popularnością wśród internautów, według najnowszych danych z badania Megapanel (X 2006), zajmuje trzecią pozycję wśród najpopularniejszych platform blogowych w naszym kraju.
Dzięki włączeniu Blog.pl w struktury Onet.pl, internauci otrzymają najbardziej atrakcyjną ofertę, gdzie każdy blogujący znajdzie coś dla siebie – dodaje Zachwieja.
Popularność blogów w Polsce stale wrasta – w ciągu ostatniego roku liczba użytkowników blogów zwiększyła się o 76 procent. Na platformie blogowej Onet.pl jest aż 1,3 miliona aktywnych blogów.
Przypomnijmy, że jeszcze niedawno Blog.pl był wymieniany wśród serwisów, które miały dołączyć do portalu społecznościowego PINO.pl (pisaliśmy o tym w artykule: PINO.pl wystartował), najwyraźniej jednak propozycja portalu Onet.pl była bardziej korzystna.
www.e-biznes.pl/inf/2006/19437.php
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.