Szafa.pl ma pomysł na wykorzystanie popularności blogerek modowych. Dziś rusza akcja „wietrzenia szaf”, która pozwoli użytkownikom kupić ubrania od popularnych blogerek.
Grupa Szafa.pl do współpracy zaprosiła ponad 60 modowych blogerek, które podczas trwania akcji „przewietrzą” swoje szafy. Na dedykowanej stronie szafa.pl/blogerki.html będzie można zobaczyć ich wirtualne szafy oraz kupić ubrania w promocyjnych cenach.
Odzew i entuzjazm ze strony blogerek przerósł nasze oczekiwania. Pozwoliło to nam w bardzo krótkim czasie przejść od pomysłu do realizacji. W tej akcji każdy, kto szuka okazji, znajdzie coś dla siebie, bowiem przekrój stylów, charakterów, a przede wszystkim ubrań, będzie na miarę dużej, wirtualnej galerii handlowej z mnóstwem butików. Projekt również doskonale wpisuje się w profil naszej działalności, czyli nadawanie drugiego życia rzeczom, które już nam nie służą. To doskonała alternatywa dla miłośników mody i ekologicznego stylu życia – powiedziała Ula Zych, marketing manager Grupy Szafa.pl.
Akcja potrwa od 15 kwietnia do 15 maja. Projektowi towarzyszyć będzie kampania informacyjna w serwisach Grupy oraz w mediach społecznościowych.
Grupa Szafa.pl to grupa uzupełniających się serwisów społecznościowych i informacyjnych, platform sprzedażowych, forów internetowych oraz fanpage skupiających w sumie ponad 900 tys. zarejestrowanych użytkowników i 520 tys. fanów.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.