Blogerzy opanują Juratę

Opublikowano: 27 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Polscy i ukraińscy blogerzy będą przez 24 godziny bez przerwy pisać jednego bloga podczas Maratonu Blogerów 2008, który w najbliższą sobotę rozpocznie się w Juracie. Impreza ma na celu integrację środowiska blogerów oraz zwrócenie uwagi na różnorodność i wartość merytoryczną treści prezentowanych na blogach.

Maraton Blogowania odbędzie się podczas I Campu Blogerów organizowanego przez serwis Blox.pl w Juracie w dniach 26-29 czerwca 2008 r.

80. uczestników Campu pierwszy dzień w Juracie (piątek, 27.06) spędzi na integracji podczas zawodów wodnych. W sobotę (28.06) o godz. 10.00 rozpocznie się II Maraton Blogerów, który potrwa do niedzieli (29.06) do godz. 10.00. Przez ten czas blogerzy zgromadzeni w Juracie oraz wszyscy blogujący zdalnie będą nieprzerwanie pisać jednego bloga: www.maraton.blox.pl. W maratonie mogą wziąć udział także ci, którzy nie pojadą do Juraty – aby otrzymać dostęp do redagowania bloga Maraton.blox.pl wystarczy przysłać swój login z poczty Gazeta.pl na adres maraton@g.pl.

Uczestnicy maratonu wyłonieni zostali przez zespół redakcyjny serwisów Blox.pl, Blox.ua i Photoblog.pl spośród popularnych i wartościowych merytorycznie blogów prowadzonych na wymienionych platformach. W gronie wybranych blogerów znalazło się m. in. 10 osób z Ukrainy oraz blogerzy, którzy w grudniu 2007 roku redagowali dodatek do dziennika „Metro” – „Metroblox” oraz „Radioblox” – autorską audycję w radiu TOK FM, której można było posłuchać na żywo 30 marca br. W II Maratonie Blogerów uczestniczą autorzy takich blogów jak www.zjadamyreklamy.blox.pl, www.ciezkiedni.blox.pl oraz gościnnie Maciek Budzich, autor bloga www.mediafun.pl.

Przygotowania do wyjazdu na I Camp Blogerów oraz relacje na żywo z wydarzenia można śledzić na blogu www.campblogerow.blox.pl.
Pierwszy Maraton Blogerów odbył się we wrześniu 2007 r. w Warszawie.

Sylwester KozakBlogerzy opanują Juratę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.