Grupa Kolastyna uruchomiła nowy serwis internetowy dla marki Tanita. Na stronie www.tanita.com.pl znajdują się między innymi szczegółowe prezentacje produktów z portfolio Tanity oraz porady dotyczące skutecznych i bezpiecznych metod depilacji. Serwis został przygotowany przez agencję interaktywną Blueberry.
Nowy design www.tanita.com.pl podkreśla nowoczesny charakter marki Tanita. Przejrzystszy układ strony i nowoczesna grafika sprawiają, że serwis jest funkcjonalny i przyjazny użytkownikom. W przyszłości witryna będzie rozbudowywana i wykorzystywana do interaktywnej komunikacji z klientami.
„Strona internetowa jest jednym z elementów nowego wizerunku marki Tanita. Produkty oferowane pod tą marką przeznaczone są dla kobiet nowoczesnych, dynamicznych, podążających za trendami, które poszukują sprawdzonych i skutecznych preparatów depilacyjnych. Liczymy, że nowa witryna umożliwi nam dotarcie z kompleksową informacją do szerszego grona konsumentek i – podobnie jak w przypadku produktów – spotka się z pozytywnym przyjęciem z ich strony” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy Kolastyna.
Grupa Kolastyna udoskonala i rozwija komunikację z konsumentami za pomocą internetu. Nowe serwisy www dwóch głównych marek Grupy: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum zostały uruchomione w maju 2007. Natomiast w listopadzie 2006 roku Grupa Kolastyna uruchomiła korporacyjny serwis www.grupakolastyna.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.